Uniwersytet Ślaski w Katowicach - Centralny System UwierzytelnianiaNie jesteś zalogowany | zaloguj się
katalog przedmiotów - pomoc

Seminarium (cz.3) 06-PE-REW-S2-12.2
semestr zimowy 2018/2019
seminarium, grupa nr 2

powiększ
plan zajęć przedmiotu
zaznaczono (na zielono) terminy
aktualnie wyświetlanej grupy
To jest strona grupy zajęciowej. Jeśli szukasz opisu przedmiotu, zobacz stronę przedmiotu
Przedmiot Seminarium (cz.3) 06-PE-REW-S2-12.2
Zajęcia semestr zimowy 2018/2019 (2018/2019Z) (zakończony)
seminarium (S), grupa nr 2 [pozostałe grupy]
Termin i miejsce:
każda środa, 13:30 - 15:00
(sala nieznana)
Terminy najbliższych spotkań: Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
Liczba osób w grupie: 7
Limit miejsc: 11
Zaliczenie: Zaliczenie na ocenę
Prowadzący: Stanisław Juszczyk
Literatura:

Literatura obowiązkowa:

Ferguson G.A., Takane Y., (1997): Analiza statystyczna w psychologii i pedagogice, Warszawa.

Juszczyk S., (2005): Badania ilościowe w naukach społecznych. Szkice metodologiczne, Katowice.

Juszczyk S., (2013): Badania jakościowe w naukach społecznych. Szkice metodologiczne, Katowice.

Łobocki M., (2006): Metody i techniki badań pedagogicznych. Kraków.

Łobocki M., (2003): Wprowadzenie do metodologii badań pedagogicznych.

Kraków.

Maszke W.A., (2004): Metodologiczne podstawy badań pedagogicznych. Rzeszów.

Pilch T., Bauman T., (2001): Zasady badań pedagogicznych. Strategie ilościowe i jakościowe, Kraków.

Literatura uzupełniająca:

Babbie E., (2004): Badania społeczne w praktyce, Warszawa.

Brzeziński J., (1980): Elementy metodologii badań psychologicznych, Warszawa.

Crewswell J., (2013): Projektowanie badań naukowych, Warszawa.

Denzin N. K., Lincoln Y.S. (red.), Metody badań jakościowych, tom 1 i 2. Warszawa 2009.

Dutkiewicz W., Podstawy metodologii do badań do prac magisterskich i licencjackich z pedagogiki. Kielce 2001.

Rzeźnicka-Krupa J., Niepełnosprawność i świat społeczny. Szkice metodologiczne. Kraków 2011.

Urbaniak-Zając D., Piekarski J.(red.), Jakościowe orientacje w badaniach pedagogicznych. Łódź 2001.

Zakres tematów:

Analiza efektów indywidualnej pracy studentów - podstawy teoretyczne, metodologiczne i realizacja kolejnych etapów badań własnych.

Metody dydaktyczne:

Dyskusja konferencyjna realizowana z grupą seminaryjną; konsultacje indywidualne, analiza fragmentów pracy.

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.