Tutoring z praktyką 12-OA-S1-13TP.4
semestr letni 2018/2019
Laboratorium,
grupa nr 1
![]() zaznaczono (na zielono) terminy aktualnie wyświetlanej grupy |
| |||||
Przedmiot | Tutoring z praktyką 12-OA-S1-13TP.4 | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Zajęcia |
semestr letni 2018/2019 (2018/2019L)
(zakończony)
Laboratorium (L), grupa nr 1 [pozostałe grupy] |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
Termin i miejsce: | |||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
Terminy najbliższych spotkań: |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
Liczba osób w grupie: | 9 | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Limit miejsc: | 10 | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Prowadzący: | Ilona Fajfer-Kruczek | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Literatura: |
Gajdzica Z., Edukacyjne konteksty bezradności społecznej osób z lekkim upośledzeniem umysłowym, Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego, Katowice 2007. Głodkowska J., Poznanie ucznia szkoły specjalnej, Gdańskie Wydawnictwo Szkolne i Pedagogiczne, Warszawa 1999. Goffman E., Relacje w przestrzeni publicznej, Gdańskie Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2011. Goffman E., Instytucje totalne, Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, Sopot 2011. Jacek A., Sarnacka E., Miaskowska-Daszkiewicz K., Domy pomocy społecznej, Wydawnictwo internetowe Difin, Warszawa 2011. Kaufmann J.C, Wywiad rozumiejący, Wydawnictwo Oficyna Naukowa, Warszawa 2010. Cervinkova H., Gołębniak B. D., (red.) Edukacyjne badania w działaniu, Wydawnictwo Naukowe Scholar, Warszawa 2013. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Zakres tematów: |
III i IV semestr: Czynne uczestnictwo w aktywnościach terapeuty i podopiecznego. Analiza dostarczonej dokumentacji. Zapoznanie z literaturą przedmiotu związaną z charakterystyką podopiecznego. Opis zmiany w podopiecznym i jego otoczeniu. Opis placówki. Opis współpracy dyrekcja-opiekun-student-podopieczny, Dokumentowanie (w dalszym ciągu) zdjęć, prac podopiecznego itp. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Metody dydaktyczne: |
Metody podające: objaśnienie i/lub wyjaśnienie. Metody problemowe: metody aktywizujące - dyskusja dydaktyczna z prezentacją materiału ilustracyjnego w formie multimedialnej, metody audiowizualn |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Metody i kryteria oceniania: |
• obecność, • systematyczność, • terminowość realizacji projektów, • zgodność merytoryczna z wymogami wyznaczonymi w opisie, zaangażowanie w pracę, przedstawienie portfolio |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Uwagi: |
OA |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.