Język angielski - poziom średnio zaawansowany [31-ST-L30-ANG-B1.4E]
semestr letni 2018/2019
lektorat,
grupa nr 45
Przedmiot: | Język angielski - poziom średnio zaawansowany [31-ST-L30-ANG-B1.4E] |
Zajęcia: |
semestr letni 2018/2019 [2018/2019L]
(zakończony)
lektorat [Lekt], grupa nr 45 [pozostałe grupy] |
Termin i miejsce:
|
każdy piątek, 8:00 - 9:30
sala 9 Wydział Nauk Społecznych (Katowice, ul. Grażyńskiego 53) jaki jest adres? |
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań. |
Liczba osób w grupie: | 24 |
Limit miejsc: | 22 |
Zaliczenie: | Ocena końcowa z modułu |
Prowadzący: | Anna Wolska |
Literatura: |
Literatura obowiązkowa: English File Intermediate Student’s Book and Workbook, wydawnictwo Oxford University Press Literatura uzupełniająca: Raymond Murphy ‘English Grammar in Use’ materiały z Internetu dotyczące omawianych zagadnień |
Zakres tematów: |
Rozwijanie struktur leksykalno-gramatycznych oraz umiejętności komunikacyjnych z zakresu języka ogólnego w oparciu o materiał zawarty w rozdziałach 7-8 podręcznika podstawowego (English File Intermediate) 1. Omawianie zagadnień związanych z edukacją i przyswajaniem wiedzy. 2. Użycie konstrukcji pierwszego trybu warunkowego i zdań czasowych. 3. Poszerzanie zakresu słownictwa związanego z edukacją i systemem szkolnictwa. 4. Zabieranie głosu w dyskusji dotyczącej warunków mieszkaniowych. 5. Użycie konstrukcji drugiego trybu warunkowego. 6. Opisywanie miejsca zamieszkania i poszerzanie słownictwa z tego zakresu . 7. Użycie konstrukcji mowy zależnej. 8. Rozwijanie umiejętności słuchania ze zrozumieniem (tekst narracyjny, wywiad). 9. Poszerzanie zakresu słownictwa związanego z konsumpcją i zakupami. 10. Pogłębianie umiejętności czytania ze zrozumieniem (w oparciu o teksty zawarte w podręczniku). 11. Użycie konstrukcji bezokolicznikowych i imiesłowowych (gerunds and infinitives) 12. Zabieranie głosu w dyskusji na temat warunków pracy i planowanej kariery zawodowej.. 13. Doskonalenie wymowy, intonacja i akcent zdaniowy, łączenie słów. • Doskonalenie umiejętności wypowiadania się w formie pisemnej i/lub ustnej na tematy poruszane na zajęciach. • Rozwijanie umiejętności rozumienia tekstu pisanego oraz słuchanego, z wykorzystaniem materiałów audio i video |
Metody dydaktyczne: |
Ćwiczenia przedmiotowe przy zastosowaniu komunikacyjnego podejścia w nauczaniu języka obcego z udziałem pracy własnej studenta. Ćwiczenia prowadzone są z wykorzystaniem metody aktywizującej (w tym np. pracy w grupach, metody projektowej, prezentacji liczba godzin dydaktycznych (kontaktowych) 30 liczba godzin pracy własnej studenta 30 Opis pracy własnej studenta: Praca z podręcznikiem, słownikiem, ćwiczeniami, literaturą uzupełniającą, źródłami internetowymi, ( opcjonalne) Przyswajanie i utrwalanie kompetencji językowych nabytych w trakcie zajęć. Przygotowywanie form ustnych i pisemnych (na przykład projekt, prezentacja, dialog, list). Przygotowywanie do testów sprawdzających |
Metody i kryteria oceniania: |
Uczestnictwo w zajęciach jest warunkiem uzyskania zaliczenia. Nieobecność studenta na zajęciach w wymiarze 60% i więcej skutkuje nieuzyskaniem zaliczenia i koniecznością powtórzenia modułu. Oceną końcową jest średnia ważona ocen: - z minimum 3 testów na semestr (kompetencyjnych i wiedzowych) ( waga 2): Testy wiedzowe: • Test 1: File 7 podręcznika (wraz z materiałami dodatkowymi realizowanymi podczas zajęć) • Test 2: File 8 podręcznika (wraz z materiałami dodatkowymi) - z wypowiedzi ustnych i prac pisemnych ( waga 1), Do średniej wliczane są oceny niedostateczne. Skala ocen: 90 - 100 % = bdb (bardzo dobry) 84 - 89 % = db+ (dobry plus) 75 – 83 % = db (dobry) 69 - 74% = dst+ (dostateczny plus) 60 - 68% = dst (dostateczny) 0-59% = ndst (niedostateczny) Egzamin Oceną końcową z egzaminu jest średnia ważona ocen: Średnia z oceny pisemnej i ustnej Część pisemna (test) (waga 2) Część ustna (waga 1) Skala ocen: 90 - 100 % = bdb (bardzo dobry) 84 - 89 % = db+ (dobry plus) 75 – 83 % = db (dobry) 69 - 74% = dst+ (dostateczny plus) 60 - 68% = dst (dostateczny) 0 -59% = ndst (niedostateczny) Część pisemna egzaminu (test) jest zgodna z wzorcem przyjętym w SPNJO składa się z następujących elementów 1.Rozumienie tekstu słuchanego 2. Rozumienie tekstu pisanego. 3.Leksyka 4. Gramatyka 5.Komunikacja 6. Krótka forma pisemna Część ustna egzaminu zgodna z wzorcem egzaminu końcowego przyjętym w SPNJO |
Uwagi: |
PASMO HUMANISTYCZNO - SPOŁECZNE; II ROK [WYDZIAŁ PEDAGOGIKI I PSYCHOLOGII: Arteterapia, Pedagogika, Pedagogika specjalna] |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.