Uniwersytet Ślaski w Katowicach - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Język angielski - poziom średnio zaawansowany [31-ST-L30-ANG-B1.4E] semestr letni 2018/2019
lektorat, grupa nr 45

To jest strona grupy zajęciowej. Jeśli szukasz opisu przedmiotu, zobacz stronę przedmiotu
Przedmiot: Język angielski - poziom średnio zaawansowany [31-ST-L30-ANG-B1.4E]
Zajęcia: semestr letni 2018/2019 [2018/2019L] (zakończony)
lektorat [Lekt], grupa nr 45 [pozostałe grupy]
Termin i miejsce: Podana informacja o terminie jest orientacyjna. W celu uzyskania pewnej informacji obejrzyj kalendarz roku akademickiego lub skontaktuj się z wykładowcą (nieregularności zdarzają się przede wszystkim w przypadku zajęć odbywających się rzadziej niż co tydzień).
każdy piątek, 8:00 - 9:30
sala 9
Wydział Nauk Społecznych (Katowice, ul. Grażyńskiego 53) jaki jest adres?
Terminy najbliższych spotkań: Daty odbywania się zajęć grupy. Prezentują informacje na podstawie zdefiniowanych w USOS terminów oraz spotkań.
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem.
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
Data i miejsceProwadzący
Liczba osób w grupie: 24
Limit miejsc: 22
Zaliczenie: Ocena końcowa z modułu
Prowadzący: Anna Wolska
Literatura:

Literatura obowiązkowa: English File Intermediate Student’s Book and Workbook, wydawnictwo Oxford University Press

Literatura uzupełniająca: Raymond Murphy ‘English Grammar in Use’

materiały z Internetu dotyczące omawianych zagadnień

Zakres tematów:

Rozwijanie struktur leksykalno-gramatycznych oraz umiejętności komunikacyjnych z zakresu języka ogólnego w oparciu o materiał zawarty w rozdziałach 7-8 podręcznika podstawowego (English File Intermediate)

1. Omawianie zagadnień związanych z edukacją i przyswajaniem wiedzy.

2. Użycie konstrukcji pierwszego trybu warunkowego i zdań czasowych.

3. Poszerzanie zakresu słownictwa związanego z edukacją i systemem szkolnictwa.

4. Zabieranie głosu w dyskusji dotyczącej warunków mieszkaniowych.

5. Użycie konstrukcji drugiego trybu warunkowego.

6. Opisywanie miejsca zamieszkania i poszerzanie słownictwa z tego zakresu .

7. Użycie konstrukcji mowy zależnej.

8. Rozwijanie umiejętności słuchania ze zrozumieniem (tekst narracyjny, wywiad).

9. Poszerzanie zakresu słownictwa związanego z konsumpcją i zakupami.

10. Pogłębianie umiejętności czytania ze zrozumieniem (w oparciu o teksty zawarte w podręczniku).

11. Użycie konstrukcji bezokolicznikowych i imiesłowowych (gerunds and infinitives)

12. Zabieranie głosu w dyskusji na temat warunków pracy i planowanej kariery zawodowej..

13. Doskonalenie wymowy, intonacja i akcent zdaniowy, łączenie słów.

• Doskonalenie umiejętności wypowiadania się w formie pisemnej i/lub ustnej na tematy poruszane na zajęciach.

• Rozwijanie umiejętności rozumienia tekstu pisanego oraz słuchanego, z wykorzystaniem materiałów audio i video

Metody dydaktyczne:

Ćwiczenia przedmiotowe przy zastosowaniu komunikacyjnego podejścia w nauczaniu języka obcego z udziałem pracy własnej studenta. Ćwiczenia prowadzone są z wykorzystaniem metody aktywizującej (w tym np. pracy w grupach, metody projektowej, prezentacji

liczba godzin dydaktycznych (kontaktowych) 30

liczba godzin pracy własnej studenta 30

Opis pracy własnej studenta: Praca z podręcznikiem, słownikiem, ćwiczeniami, literaturą uzupełniającą, źródłami internetowymi, ( opcjonalne) Przyswajanie i utrwalanie kompetencji językowych nabytych w trakcie zajęć. Przygotowywanie form ustnych i pisemnych (na przykład projekt, prezentacja, dialog, list). Przygotowywanie do testów sprawdzających

Metody i kryteria oceniania:

Uczestnictwo w zajęciach jest warunkiem uzyskania zaliczenia. Nieobecność studenta na zajęciach w wymiarze 60% i więcej skutkuje nieuzyskaniem zaliczenia i koniecznością powtórzenia modułu.

Oceną końcową jest średnia ważona ocen:

- z minimum 3 testów na semestr (kompetencyjnych i wiedzowych) ( waga 2):

Testy wiedzowe:

• Test 1: File 7 podręcznika (wraz z materiałami dodatkowymi realizowanymi podczas zajęć)

• Test 2: File 8 podręcznika (wraz z materiałami dodatkowymi)

- z wypowiedzi ustnych i prac pisemnych ( waga 1),

Do średniej wliczane są oceny niedostateczne.

Skala ocen:

90 - 100 % = bdb (bardzo dobry)

84 - 89 % = db+ (dobry plus)

75 – 83 % = db (dobry)

69 - 74% = dst+ (dostateczny plus)

60 - 68% = dst (dostateczny)

0-59% = ndst (niedostateczny)

Egzamin

Oceną końcową z egzaminu jest średnia ważona ocen:

Średnia z oceny pisemnej i ustnej

Część pisemna (test) (waga 2)

Część ustna (waga 1)

Skala ocen:

90 - 100 % = bdb (bardzo dobry)

84 - 89 % = db+ (dobry plus)

75 – 83 % = db (dobry)

69 - 74% = dst+ (dostateczny plus)

60 - 68% = dst (dostateczny)

0 -59% = ndst (niedostateczny)

Część pisemna egzaminu (test) jest zgodna z wzorcem przyjętym w SPNJO składa się z następujących elementów

1.Rozumienie tekstu słuchanego

2. Rozumienie tekstu pisanego.

3.Leksyka

4. Gramatyka

5.Komunikacja

6. Krótka forma pisemna

Część ustna egzaminu zgodna z wzorcem egzaminu końcowego przyjętym w SPNJO

Uwagi:

PASMO HUMANISTYCZNO - SPOŁECZNE; II ROK

[WYDZIAŁ PEDAGOGIKI I PSYCHOLOGII: Arteterapia, Pedagogika, Pedagogika specjalna]

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.
kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.0.3.0-2 (2024-04-26)