Seminarium licencjackie II [05-KO-S1-50]
semestr zimowy 2020/2021
Ćwiczenia,
grupa nr 5
Przedmiot: | Seminarium licencjackie II [05-KO-S1-50] | ||||||||||||||||||||||||||||
Zajęcia: |
semestr zimowy 2020/2021 [2020/2021Z]
(zakończony)
Ćwiczenia [C], grupa nr 5 [pozostałe grupy] |
||||||||||||||||||||||||||||
Termin i miejsce:
|
|||||||||||||||||||||||||||||
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
|
||||||||||||||||||||||||||||
Liczba osób w grupie: | 3 | ||||||||||||||||||||||||||||
Limit miejsc: | 10 | ||||||||||||||||||||||||||||
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę | ||||||||||||||||||||||||||||
Prowadzący: | Magdalena Wołek | ||||||||||||||||||||||||||||
Literatura: |
1. Materiały dotyczące wybranego tematu pracy licencjackiej. 2. Eco U., Jak napisać pracę dyplomową. Poradnik dla humanistów. Przeł. M. Kruszewski, D. Kruszewska. Warszawa 2009. 3. Bielec E. i J., Podręcznik pisania prac albo technika pisania po polsku. Kraków 2000. 4. Pawlik K., Zenderowski R. , Dyplom z Internetu. Jak korzystać z Internetu pisząc prace dyplomowe?. Warszawa 2013. 5. Gambarelli G., Łucki Z., Jak przygotować pracę dyplomową lub doktorską: wybór tematu, pisanie, prezentowanie, publikowanie. Kraków 2001. 6. Grzybowski P.P. , Sawicki K., Pisanie prac i sztuka ich prezentacji. Kraków 2010. 7. Pinker S. Piękny styl. Sopot 2016 |
||||||||||||||||||||||||||||
Zakres tematów: |
Każdorazowo uzgadniany między studentem a promotorem. |
||||||||||||||||||||||||||||
Metody dydaktyczne: |
Praca z tekstem, dyskusja, burza mózgów, analiza przypadku, omówienie metodologii pisania pracy dyplomowej. |
||||||||||||||||||||||||||||
Metody i kryteria oceniania: |
Oceniana jest aktywność na zajęciach i jakość pisemnego fragmentu pracy licencjackiej, w której należy wykazać się m.in. znajomością terminologii z wybranego obszaru badawczego oraz umiejętnością krytycznej analizy tekstu. Bardzo dobry (5.0): Bardzo dobra realizacja zadań związanych z napisaniem pracy licencjackiej, wyczerpujące omówienie tematu, poprawność metodologiczna, aktywność na 90% zajęć. Dobry plus (4.5): Dobra realizacja zadań związanych z napisaniem pracy licencjackiej, wyczerpujące omówienie tematu, poprawność metodologiczna, aktywność na 90% zajęć. Dobry (4.0): Zadowalająca realizacja zadań związanych z napisaniem pracy licencjackiej, wyczerpujące omówienie tematu, poprawność metodologiczna, aktywność na 80% zajęć. Dostateczny plus (3.5): Przeciętna realizacja zadań związanych z napisaniem pracy licencjackiej, wyczerpujące omówienie tematu, poprawność metodologiczna, aktywność na70% zajęć. Dostateczny (3.0): Słaba realizacja zadań związanych z napisaniem pracy magisterskiej, wyczerpujące omówienie tematu, poprawność metodologiczna, aktywność na 60% zajęć. |
||||||||||||||||||||||||||||
Uwagi: |
5 sem. kognitywistyki /stacjonarne I stopnia/ Zajęcia w formie zdalnej. Studenci proszeni są o używanie kamer internetowych na spotkaniach. |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.