PR polityczne [W3-DP-S1-PRP20]
semestr letni 2020/2021
Wykład,
grupa nr 1
Przedmiot: | PR polityczne [W3-DP-S1-PRP20] | ||||||||||||||
Zajęcia: |
semestr letni 2020/2021 [2020/2021L]
(zakończony)
Wykład [W], grupa nr 1 [pozostałe grupy] |
||||||||||||||
Termin i miejsce:
|
Zajęcia prowadzone z częstotliwością "co dwa tygodnie (nieparzyste)" odbywają się w pierwszym tygodniu od rozpoczęcia cyklu dydaktycznego (np. semestru), a potem co dwa tygodnie. Zajęcia prowadzone z częstotliwością "co dwa tygodnie (parzyste)" odbywają się w drugim tygodniu od rozpoczęcia cyklu dydaktycznego (np. semestru), a potem co dwa tygodnie. Jeśli zajęcia wypadają w dniu wolnym, to nie odbywają się, natomiast nie ma to wpływu na terminy kolejnych zajęć - odbędą się one dwa tygodnie później.
|
||||||||||||||
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
|
||||||||||||||
Liczba osób w grupie: | 25 | ||||||||||||||
Limit miejsc: | 25 | ||||||||||||||
Zaliczenie: | Egzamin | ||||||||||||||
Prowadzący: | Robert Rajczyk | ||||||||||||||
Literatura: |
Black Sam, Public relations, tł. Iwona Chlewińska, Kraków 2001. Blythe Jim, Komunikacja marketingowa, tł. Grażyna Górska, Warszawa 2002. Budzyński Wojciech, Public relations – zarządzanie reputacją firmy, Warszawa 2000. Kamiński Leszek, Komunikacja korporacyjna a biznes. Praktyczny poradnik, Warszawa−Bydgoszcz 2007. Public relations w czasach mp3 i Internetu, pod red. Dariusza Tworzydły, Zygmunta Chmielewskiego, Rzeszów 2008. Public relations w procesie kształtowania relacji z otoczeniem, pod red. Dariusza Tworzydły, Zygmunta Chmielewskiego, Kraków 2010. Public relations. Znaczenie społeczne i kierunki rozwoju, pod red. Jerzego Olędzkiego, Dariusza Tworzydły, Warszawa 2006. Rozwadowska Barbara, Public relations, Warszawa 2006. Sztuka public relations. Z doświadczeń polskich praktyków, pod red. Barbary Janiszewskiej, Warszawa 2006. Wojcik Krystyna, Public relations. Wiarygodny dialog z otoczeniem, Warszawa 2009. |
||||||||||||||
Zakres tematów: |
Public Relations a propaganda polityczna. Komunikowanie polityczne Lobbying a Public Affairs Custom publishing Relacje medialne |
||||||||||||||
Metody dydaktyczne: |
W trakcie kursu organizowana jest przynajmniej jedna debata, podczas której uczestnicy analizują problem (np. PR to propaganda czy nie?). Wykładowca prowadzi również moderowaną dyskusję, podczas której może sprawdzić poziom nabytej wiedzy i umiejętności. |
||||||||||||||
Metody i kryteria oceniania: |
Ocena wszystkich form weryfikacji efektów uczenia się odbywa się w skali akademickiej i jest przeprowadzana regularnie na zajęciach, a na końcu jest ostateczną weryfikacją wiedzy i umiejętności. Największy nacisk kładzie się na wiedzę, a dopiero później na umiejętności i kompetencje. Procent pracy pisemnej ocenia się następująco: 100-90% - bardzo dobry (A) 89-80% - dobry plus (B) 79-70% - dobre (C) 69-60% - dostateczny plus (D) 59-50% - dostateczny (E) 49%> niewystarczające (F, FX) |
||||||||||||||
Uwagi: |
4 semestr doradztwo polityczne i publiczne stacjonarne I stopnia |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.