Uniwersytet Ślaski w Katowicach - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

PR polityczne [W3-DP-S1-PRP20] semestr letni 2020/2021
Wykład, grupa nr 1

powiększ
plan zajęć przedmiotu
zaznaczono (na zielono) terminy
aktualnie wyświetlanej grupy
To jest strona grupy zajęciowej. Jeśli szukasz opisu przedmiotu, zobacz stronę przedmiotu
Przedmiot: PR polityczne [W3-DP-S1-PRP20]
Zajęcia: semestr letni 2020/2021 [2020/2021L] (zakończony)
Wykład [W], grupa nr 1 [pozostałe grupy]
Termin i miejsce: Podana informacja o terminie jest orientacyjna. W celu uzyskania pewnej informacji obejrzyj kalendarz roku akademickiego lub skontaktuj się z wykładowcą (nieregularności zdarzają się przede wszystkim w przypadku zajęć odbywających się rzadziej niż co tydzień).
co drugi poniedziałek (nieparzyste), 15:30 - 17:00
sala Zajęcia zdalne
Zdalny jaki jest adres?
Zajęcia prowadzone z częstotliwością "co dwa tygodnie (nieparzyste)" odbywają się w pierwszym tygodniu od rozpoczęcia cyklu dydaktycznego (np. semestru), a potem co dwa tygodnie. Zajęcia prowadzone z częstotliwością "co dwa tygodnie (parzyste)" odbywają się w drugim tygodniu od rozpoczęcia cyklu dydaktycznego (np. semestru), a potem co dwa tygodnie. Jeśli zajęcia wypadają w dniu wolnym, to nie odbywają się, natomiast nie ma to wpływu na terminy kolejnych zajęć - odbędą się one dwa tygodnie później.
Terminy najbliższych spotkań: Daty odbywania się zajęć grupy. Prezentują informacje na podstawie zdefiniowanych w USOS terminów oraz spotkań.
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem.
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
Data i miejsceProwadzący
Liczba osób w grupie: 25
Limit miejsc: 25
Zaliczenie: Egzamin
Prowadzący: Robert Rajczyk
Literatura:

Black Sam, Public relations, tł. Iwona Chlewińska, Kraków 2001.

Blythe Jim, Komunikacja marketingowa, tł. Grażyna Górska, Warszawa 2002.

Budzyński Wojciech, Public relations – zarządzanie reputacją firmy, Warszawa 2000.

Kamiński Leszek, Komunikacja korporacyjna a biznes. Praktyczny poradnik, Warszawa−Bydgoszcz 2007.

Public relations w czasach mp3 i Internetu, pod red. Dariusza Tworzydły, Zygmunta Chmielewskiego, Rzeszów 2008.

Public relations w procesie kształtowania relacji z otoczeniem, pod red. Dariusza Tworzydły, Zygmunta Chmielewskiego, Kraków 2010.

Public relations. Znaczenie społeczne i kierunki rozwoju, pod red. Jerzego Olędzkiego, Dariusza Tworzydły, Warszawa 2006.

Rozwadowska Barbara, Public relations, Warszawa 2006.

Sztuka public relations. Z doświadczeń polskich praktyków, pod red. Barbary Janiszewskiej, Warszawa 2006.

Wojcik Krystyna, Public relations. Wiarygodny dialog z otoczeniem, Warszawa 2009.

Zakres tematów:

Public Relations a propaganda polityczna.

Komunikowanie polityczne

Lobbying a Public Affairs

Custom publishing

Relacje medialne

Metody dydaktyczne:

W trakcie kursu organizowana jest przynajmniej jedna debata, podczas której uczestnicy analizują problem (np. PR to propaganda czy nie?). Wykładowca prowadzi również moderowaną dyskusję, podczas której może sprawdzić poziom nabytej wiedzy i umiejętności.

Metody i kryteria oceniania:

Ocena wszystkich form weryfikacji efektów uczenia się odbywa się w skali akademickiej i jest przeprowadzana regularnie na zajęciach, a na końcu jest ostateczną weryfikacją wiedzy i umiejętności. Największy nacisk kładzie się na wiedzę, a dopiero później na umiejętności i kompetencje. Procent pracy pisemnej ocenia się następująco:

100-90% - bardzo dobry (A)

89-80% - dobry plus (B)

79-70% - dobre (C)

69-60% - dostateczny plus (D)

59-50% - dostateczny (E)

49%> niewystarczające (F, FX)

Uwagi:

4 semestr doradztwo polityczne i publiczne stacjonarne I stopnia

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.
kontakt deklaracja dostępności USOSweb 6.8.1.0-2 (2023-01-24)