Seminarium (sem. 4) [06-PE-EWP-S1-38.3]
semestr letni 2020/2021
seminarium,
grupa nr 4
Przedmiot: | Seminarium (sem. 4) [06-PE-EWP-S1-38.3] | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Zajęcia: |
semestr letni 2020/2021 [2020/2021L]
(zakończony)
seminarium [S], grupa nr 4 [pozostałe grupy] |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Termin i miejsce:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
Liczba osób w grupie: | 12 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Limit miejsc: | 11 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Prowadzący: | Ewelina Kawiak | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Literatura: |
1. Juszczyk S., Badania jakościowe w naukach społecznych. Szkice metodologiczne, Katowice 2013. 2. Juszczyk S., Badania ilościowe w naukach społecznych. Szkice metodologiczne, Katowice 2005. 3. Juszczyk S., Metodologiczne podstawy badań empirycznych w informatyce, Oficyna Wydawnicza „Impuls”, Kraków 1998. 4. Juszczyk S., Statystyka dla pedagogów, Wydawnictwo „Adam Marszałek”, Toruń 2004. 5. Łobocki M., Wprowadzenie do metodologii badań pedagogicznych, „Impuls”, Kraków 1999 lub 2001. 6. Łobocki M., Metody i techniki badań pedagogicznych, Oficyna Wydawnicza „Impuls”, Kraków 2000. 7. Palka S. (red.), Podstawy metodologii badań w pedagogice, Wyd. GWP, Gdańsk 2010. 8. Pilch T., Bauman T., Zasady badań pedagogicznych: strategie ilościowe i jakościowe, Warszawa 2001. 9. Pilch T., Zasady badań pedagogicznych, Wydawnictwo Akademickie „Żak”, Warszawa 1998. 10. Nowak S., Metodologia badań pedagogicznych, PWN, Warszawa 2007. 11. Zaczyński W., Praca badawcza nauczyciela, Warszawa 1995. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Zakres tematów: |
- omówienie zasad przygotowywania pracy licencjackiej (wymogi merytoryczne, formalne) - omówienie zasad przygotowywania poszczególnych rozdziałów pracy - omówienie zasad przeprowadzania analizy ilościowej i jakościowej uzyskanych wyników badań - omówienie spraw organizacyjnych związanych z przygotowaniem się do obrony pracy licencjackiej |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Metody dydaktyczne: |
Wykład. Dyskusja. Rozmowa. Konsultacja. Zajęcia prowadzone przy pomocy metod i technik kształcenia na odległość. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Metody i kryteria oceniania: |
Zatwierdzenie całej pracy licencjackiej. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Uwagi: |
Brak. |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.