Uniwersytet Ślaski w Katowicach - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Język angielski - poziom średnio zaawansowany [31-ST-L30-ANG-B1.4E] semestr letni 2020/2021
lektorat, grupa nr 12

To jest strona grupy zajęciowej. Jeśli szukasz opisu przedmiotu, zobacz stronę przedmiotu
Przedmiot: Język angielski - poziom średnio zaawansowany [31-ST-L30-ANG-B1.4E]
Zajęcia: semestr letni 2020/2021 [2020/2021L] (zakończony)
lektorat [Lekt], grupa nr 12 [pozostałe grupy]
Termin i miejsce: Podana informacja o terminie jest orientacyjna. W celu uzyskania pewnej informacji obejrzyj kalendarz roku akademickiego lub skontaktuj się z wykładowcą (nieregularności zdarzają się przede wszystkim w przypadku zajęć odbywających się rzadziej niż co tydzień).
każda środa, 11:30 - 13:00
sala Zajęcia zdalne
Zdalny jaki jest adres?
Terminy najbliższych spotkań: Daty odbywania się zajęć grupy. Prezentują informacje na podstawie zdefiniowanych w USOS terminów oraz spotkań.
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem.
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
Data i miejsceProwadzący
Liczba osób w grupie: 17
Limit miejsc: 22
Zaliczenie: Ocena końcowa z modułu
Prowadzący: Ryszard Kalamarz
Literatura:

Liiteratura obowiązkowa:

English File Intermediate 3rd Edition, Oxford University Press 2013;

English File Intermediate Workbook, Oxford University Press 2013;

Kurs elearningowy „eWorkbook B1”, platforma SPNJO (http://el.us.edu.pl/spnjo). Zakres: “Semestr 4”.

Literatura uzupełniająca:

Oxford Word Skills. Intermediate, Oxford University Press 2008;

Macmillan English Grammar in Contexts. Intermediate, Macmillan 2008;

Dodatkowe materiały przygotowane przez lektora;

Kurs elearningowy „Kurs ogólny języka angielskiego na poziomie B1”;

Kurs e-learningowy “Egzamin kończący lektorat języka angielskiego poziom B1” na platformie SPNJO. Adres http://el.us.edu.pl/spnjo;

dodatkowe materiały przygotowane przez lektora.

Zakres tematów:

• Wypowiadanie się na temat edukacji: szkolnych lat, przedmiotów i życia szkolnego, czytanie, słuchanie i opowiadanie o eksperymencie w szkole i pomysłach edukacyjnych (użycie zdań czasowych z „when” i „until” i warunkowych 1st Conditional; rozwijanie zakresu leksykalnego na temat edukacji, użycie czasowników make i let).

• Czytanie, słuchanie i wypowiadanie się na temat wspólnego i samodzielnego życia oraz miejscowości, dzielnicy, okolicy, domu, mieszkania lub pokoju, itp., słynnych domostw oraz domu marzeń. (rozwijanie słownictwa, użycie zdań warunkowych 2nd Conditional).

• Praktyczne użycie języka sytuacyjnego (wspólna impreza; wyrażanie propozycji, przepraszanie i usprawiedliwianie).

• Czytanie, słuchanie i wypowiadanie się na temat zakupów, kupowania, zakupionych produktów, niechcianych prezentów, reklamowania zakupionych produktów i usług (rozwijanie słownictwa tematycznego; użycie mowy zależnej w zdaniach twierdzących i pytających, tworzenia rzeczowników z czasowników). Pisanie listu reklamacyjnego.

• Czytanie, słuchanie i wypowiadanie się na tematy związane z pracą, zawodem, kompetencjami i usposobieniem, niekonwencjonalnych pomysłach na biznes (użycie wyrażeń gerundialnych –ing i bezokolicznikowych, wyrazów o wielu różnych znaczeniach), prezentowanie produktu, pisanie CV.

Doskonalenie umiejętności językowych i komunikacyjnych, w szczególności wypowiadania się w formie pisemnej i/lub ustnej na tematy poruszane na zajęciach oraz rozumienia tekstu pisanego oraz słuchanego, z wykorzystaniem materiałów audio i video.

Metody dydaktyczne:

Ćwiczenia przedmiotowe prowadzone w formie zdalnej oparte na komunikacyjnym podejściu w nauczaniu języka obcego, prowadzone z wykorzystaniem metody zadaniowej i aktywizującej, z zastosowaniem metod i technik kształcenia na odległość oraz z uwzględnieniem pracy własnej studenta.

Liczba godzin pracy własnej studenta - 30

Student przygotowuje się do zajęć i do testów sprawdzających w oparciu o podręcznik English File 3rd ed. Intermediate wraz z zeszytem do ćwiczeń i literaturą obowiązkową; przygotowuje zalecone indywidualne i grupowe prace ustne i pisemne; przygotowuje ćwiczenia i aktywności z zeszytu do ćwiczeń oraz e-kursu „eWorkbook B1” i przygotowuje się do testów sprawdzających.

Zajęcia prowadzone w formie zdalnej na platformie Teams i Moodle w blokach 2-godzinnych raz w tygodniu, zgodnie z harmonogramem.

Metody i kryteria oceniania:

Zaliczenie:

Uczestnictwo w zajęciach zdalnych jest warunkiem uzyskania zaliczenia. Nieobecność studenta na zajęciach zdalnych w wymiarze 60% i większym skutkuje nieuzyskaniem zaliczenia i koniecznością powtórzenia modułu.

Oceną końcową jest średnia arytmetyczna ocen:

- z 3 testów na semestr;

- z wypowiedzi ustnych i za aktywne uczestnictwo w zajęciach,

- z pracy studenta na platformie e-learningowej,

- z krótkich sprawdzianów.

Skala ocen:

90 - 100 % = bdb (bardzo dobry)

84 - 89 % = db+ (dobry plus)

75 – 83 % = db (dobry)

69 - 74% = dst+ (dostateczny plus)

60 - 68% = dst (dostateczny)

Testy i sprawdziany zapowiedziane, z co najmniej 1 tygodniowym wyprzedzeniem, weryfikacja rezultatów pracy własnej studenta, ocena aktywności na zajęciach, kontrolowanie systematycznego opanowywania materiału językowego, weryfikacja rezultatów pracy studenta, w tym na platformie e-learningowej

Egzamin:

Egzamin składa się z części pisemnej i ustnej.

Oceną końcową egzaminu jest średnia arytmetyczna ocen uzyskanych z obu części egzaminu (pisemnej i ustnej).

Do części ustnej dopuszczony jest student, który z części pisemnej uzyskał ocenę co najmniej dostateczną.

Warunkiem uzyskania oceny pozytywnej z całości egzaminu jest zaliczenie każdej części na ocenę co najmniej dostateczną.

Skala ocen:

90-100% = bdb ( bardzo dobry)

84-89% = db+ ( dobry plus)

75-83% = db (dobry)

69-74% = dst+ (dostateczny plus)

60-68% = dst (dostateczny)

Część pisemna egzaminu (test), zgodna ze wzorcem egzaminu końcowego przyjętym w SPNJO, zawiera następujące elementy: zawiera następujące elementy: rozumienie tekstu słuchanego i pisanego, leksyka, gramatyka i krótka forma pisemna. Część ustna egzaminu zgodna ze wzorcem egzaminu końcowego przyjętym w SPNJO.

Podczas egzaminu ustnego student zobowiązany jest do dysponowania zestawem audio i kamerą.

Uwagi:

4. MODUŁ JĘZYKA;

Grupa otwarta dla Studentów wszystkich wydziałów i kierunków.

Dopasowana do planu Wydziału Humanistycznego: Turystyka historyczna.

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.
kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.0.3.0-2 (2024-04-26)