Uniwersytet Ślaski w Katowicach - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Tutoring ekspercki 3 [20-SD-S3-TUT3] semestr letni 2020/2021
tutoring, grupa nr 31

To jest strona grupy zajęciowej. Jeśli szukasz opisu przedmiotu, zobacz stronę przedmiotu
Przedmiot: Tutoring ekspercki 3 [20-SD-S3-TUT3]
Zajęcia: semestr letni 2020/2021 [2020/2021L] (zakończony)
tutoring [TUT], grupa nr 31 [pozostałe grupy]
Termin i miejsce: Podana informacja o terminie jest orientacyjna. W celu uzyskania pewnej informacji obejrzyj kalendarz roku akademickiego lub skontaktuj się z wykładowcą (nieregularności zdarzają się przede wszystkim w przypadku zajęć odbywających się rzadziej niż co tydzień).
wielokrotnie, sobota (niestandardowa częstotliwość), 8:00 - 9:30
sala Zajęcia zdalne
Zdalny jaki jest adres?
Terminy najbliższych spotkań: Daty odbywania się zajęć grupy. Prezentują informacje na podstawie zdefiniowanych w USOS terminów oraz spotkań.
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem.
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
Data i miejsceProwadzący
Liczba osób w grupie: 1
Limit miejsc: (brak danych)
Zaliczenie: Zaliczenie z modułu
Prowadzący: Katarzyna Czornik
Literatura:

1. Roczniki Strategiczne.

2. Czasopisma: „Stosunki Międzynarodowe – International Relations”, „Bezpieczeństwo Narodowe”, „Przegląd Zachodni”, „Sprawy Międzynarodowe”, „Rocznik Integracji Europejskiej”, "Przegląd Strategiczny".

2. Haliżak E., Kuźniar R. (red.), Stosunki międzynarodowe. Geneza, struktura, dynamika, Warszawa 2006.

3. Kukułka J., Wstęp do nauki o stosunkach międzynarodowych, Warszawa 2003.

6. Nowak E., Nowak M., Zarys teorii bezpieczeństwa narodowego, Warszawa 2011.

7. Zięba R. (red.), Wstęp do teorii polityki zagranicznej państwa, Toruń 2005.

8. Zakres literatury zgodny z tematem pracy studenta.

Zakres tematów:

*Tematyka dostosowana jest do indywidualnych potrzeb studenta.

Praca ze studentem nad konstrukcją rozdziałów, analizie spisu treści, literatury przedmiotu, jak również metodologii.

Metody dydaktyczne:

Metoda podająca, burza mózgów, dyskusja i dyskusja moderowana, praca z tekstem źródłowym. Prowadzący na każdym seminarium omawia ze studentami poszczególne zagadnienia i kolejne zadania, wyjaśnia poszczególne kwestie i sprawdza przygotowywane przez studenta zadania.

Metody i kryteria oceniania:

Obecność, zatwierdzenie przez prowadzącego seminarium poszczególnych etapów wskazanych w zakresie tematów.

Uwagi:

Jacek Kiera

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.
kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.0.3.0-2 (2024-04-26)