Tutoring ekspercki 3 [20-SD-S3-TUT3]
semestr letni 2020/2021
tutoring,
grupa nr 57
Przedmiot: | Tutoring ekspercki 3 [20-SD-S3-TUT3] |
Zajęcia: |
semestr letni 2020/2021 [2020/2021L]
(zakończony)
tutoring [TUT], grupa nr 57 [pozostałe grupy] |
Termin i miejsce:
|
wielokrotnie, sobota (niestandardowa częstotliwość), 8:00 - 9:30
sala Zajęcia zdalne Zdalny jaki jest adres? |
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań. |
Liczba osób w grupie: | 1 |
Limit miejsc: | (brak danych) |
Zaliczenie: | Zaliczenie z modułu |
Prowadzący: | Zbigniew Wilczek |
Literatura: |
Henning H. Muer T. 2000. Bildatlas der Farn- und Blütenpflanzen Deutschlands. Verlag Eugen Ulmer Stuttgart, ss. 760. Matuszkiewicz J.M. 2001. Zespoły leśne Polski. Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa, 358 ss. Rutkowski L. 2008. Klucz do oznaczania roślin naczyniowych Polski niżowej. PWN, Warszawa, 814 ss. Wilczek Z. 1995. Zespoły leśne Beskidu Śląskiego i zachodniej części Beskidu Żywieckiego na tle zbiorowisk leśnych Karpat Zachodnich. Prace Naukowe UŚ 1490: ss. 130. Wilczek Z. 2006. Fitosocjologiczne uwarunkowania ochrony przyrody Beskidu Śląskiego (Karpaty Zachodnie). Wyd. Uniwersytetu Śląskiego, Katowice, 224 ss. |
Zakres tematów: |
Rozpoznawanie gatunków Salix i Populus w terenie. Zbiorowiska roślinne z udziałem Salix i Populus w Beskidzie Śląskim i Żywieckim. |
Metody dydaktyczne: |
Wyjazdy terenowe w Beskid Śląski i Żywiecki na stanowiska roślin z rodzaju Salix i Populus. Obserwacje różnic morfologicznych pomiędzy gatunkami wierzb i topól oraz mieszańców międzygatunkowych. Identyfikacja zbiorowisk roślinnych w terenie. Samodzielna praca doktoranta pod nadzorem tutora, który uczestniczy w wyjazdach terenowych. |
Metody i kryteria oceniania: |
Tutor w sposób ciągły ocenia pod względem merytorycznym pracę doktoranta, weryfikuje jego wiedzę teoretyczną związaną z tematyką pracy doktorskiej. Kryteria oceny są następujące: bardzo dobry – doktorant jest zainteresowany i aktywny w trakcie prac terenowych, poprawnie rozpoznaje gatunki wierzb i topól w terenie i ich siedliska przyrodnicze; dobry – doktorant jest zainteresowany i aktywny w trakcie prac terenowych, popełnia pojedyncze błędy przy oznaczaniu i wierzb i topól w terenie i ich siedlisk przyrodniczych; dostateczny – doktorant jest mało zaangażowany, oczekuje na inicjatywę tutora w trakcie rozpoznawania wierzb i topól i ich siedlisk przyrodniczych; niedostateczny – doktorant jest niezaangażowany w realizację zajęć, nie wykazuje żadnej inicjatywy. |
Uwagi: |
Miłosz Morawski |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.