Seminarium 4/II [W3-PE-REW2-S2-3]
semestr letni 2021/2022
seminarium,
grupa nr 1
Przedmiot: | Seminarium 4/II [W3-PE-REW2-S2-3] | ||||||||||||||||||||||||||
Zajęcia: |
semestr letni 2021/2022 [2021/2022L]
(zakończony)
seminarium [S], grupa nr 1 [pozostałe grupy] |
||||||||||||||||||||||||||
Terminy i miejsca:
|
Zajęcia prowadzone z częstotliwością "co dwa tygodnie (nieparzyste)" odbywają się w pierwszym tygodniu od rozpoczęcia cyklu dydaktycznego (np. semestru), a potem co dwa tygodnie. Zajęcia prowadzone z częstotliwością "co dwa tygodnie (parzyste)" odbywają się w drugim tygodniu od rozpoczęcia cyklu dydaktycznego (np. semestru), a potem co dwa tygodnie. Jeśli zajęcia wypadają w dniu wolnym, to nie odbywają się, natomiast nie ma to wpływu na terminy kolejnych zajęć - odbędą się one dwa tygodnie później.
|
||||||||||||||||||||||||||
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
|
||||||||||||||||||||||||||
Liczba osób w grupie: | 12 | ||||||||||||||||||||||||||
Limit miejsc: | 12 | ||||||||||||||||||||||||||
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę | ||||||||||||||||||||||||||
Prowadzący: | Anida Szafrańska | ||||||||||||||||||||||||||
Literatura: |
Łobocki M., Wprowadzenie do metodologii badań empirycznych. Kraków 2003. Maszke W.A., Metodologiczne podstawy badań pedagogicznych. Rzeszów 2004. Pilch T., Bauman T., Zasady badań pedagogicznych. Strategie ilościowe i jakościowe. Warszawa 2001. Rubacha K., Metodologia badań nad edukacją. Warszawa 2008 Literatura uzupełniająca: Babbie E., Badania społeczne w praktyce, Warszawa 2004. Brzeziński J., Metodologia badań psychologicznych, Warszawa 2003. Brzeziński J. (red.), Metodologia badań psychologicznych. Wybór tekstów, Warszawa 2004. Crewswell J., Projektowanie badań naukowych, Warszawa 2013. Denzin N. K. , Lincoln Y.S. (red.), Metody badań jakościowych, tom 1 i 2. Warszawa 2009. Palka S., Metodologia, badania, praktyka pedagogiczna, Gdańsk 2005. Rubacha K. (red.), Konceptualizacje przedmiotu badań pedagogiki, Kraków 2008. Rzeźnicka-Krups J., Niepełnosprawność i świat społeczny. Szkice metodologiczne. Kraków 2011. Silverman D., Interpretacja danych jakościowych, Warszawa 2007. Silverman D., Prowadzenie badań jakościowych, Warszawa 2010. |
||||||||||||||||||||||||||
Zakres tematów: |
Tematy dotyczą rewalidacji, edukacji, pełnienia ról społecznych przez osoby z różnymi rodzajami niepełnosprawności oraz wsparcia i pomocy udzielanej tym osobom. |
||||||||||||||||||||||||||
Metody dydaktyczne: |
analiza treści, dyskusja, konsultacje indywidualne i metody kształcenia zdalnego |
||||||||||||||||||||||||||
Metody i kryteria oceniania: |
Moduł seminaryjny kończy się zaliczeniem z oceną. Najpierw oceniana będzie analiza i dyskusja wyników przeprowadzonych badań oraz zakończenie do pracy. Ostateczna ocena z seminarium w tym semestrze - ocena pracy magisterskiej przedłożonej przez Studentki - w pełnej wersji. |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.