Seminarium dyplomowe I [W2-S2BT19-2BT-07A]
semestr zimowy 2021/2022
seminarium,
grupa nr 32
Przedmiot: | Seminarium dyplomowe I [W2-S2BT19-2BT-07A] |
Zajęcia: |
semestr zimowy 2021/2022 [2021/2022Z]
(zakończony)
seminarium [S], grupa nr 32 [pozostałe grupy] |
Termin i miejsce:
|
każda środa, 13:45 - 15:15
sala sale KBiOP Wydział Nauk Przyrodniczych (Katowice, ul. Jagiellońska 28) jaki jest adres? |
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań. |
Liczba osób w grupie: | 1 |
Limit miejsc: | (brak danych) |
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę |
Prowadzący: | Edyta Sierka |
Literatura: |
B. Stępień. 2021. Zasady pisania tekstów naukowych. Wydawnictwo Naukowe PWN, s. Akihiko Mougi (Ed.) 2020. Diversity of Functional Traits and Interactions. Springer. |
Zakres tematów: |
Wybrane zagadnienia dotyczące cech funkcjonalnych roślin w odniesieniu do aktywności mikrobiologicznej podłoża. Reakcje fizjologiczne roślin na zmiany temperatury. Przedstawienie założeń (celu i planu badań) pracy magisterskiej. |
Metody dydaktyczne: |
Dyskusja, przygotowanie tekstu, prezentacja multimedialna. |
Metody i kryteria oceniania: |
Studentka oceniana jest za przygotowanie i przedstawienie prezentacji oraz w ocenie ciągłej podczas dyskusji naukowej. Uzyskuje: ocenę bdb, gdy zagadnienie zostało w pełni i w sposób wyczerpujący przedstawione, brak błędów merytorycznych w prezentacji, prezentacja w logicznych i zrozumiałym układzie, czas prezentacji zgodny z wymaganiami, ilustracje czytelne i poprawnie dobrane, odpowiedzi na pytania zadawane po prezentacji świadczą o znajomości omawianego tematu w zakresie wybiegającym poza prezentację i o bardzo dobrej znajomości prezentowanych pozycji literatury ocenę db, gdy zagadnienie zostało omówione w znacznej części, bardzo nieliczne błędy merytoryczne w prezentacji, czas prezentacji zgodny z wymaganiami, ilustracje czytelne i poprawnie dobrane, odpowiedzi na pytania zadawane po prezentacji świadczą o znajomości omawianego tematu i prezentowanych pozycji literatury ocenę dst, jeżeli zostało omówione w około połowie, dość liczne błędy merytoryczne w prezentacji, ale student potrafi skorygować je w trakcie dyskusji, czas prezentacji nieznacznie odbiega od wymagań, ilustracje w większości poprawnie dobrane, odpowiedzi na pytania zadawane po prezentacji świadczą o znajomości omawianego tematu i prezentowanych pozycji literatury poniżej przeciętnej ocena ndst w sytuacji, gdy zagadnienie zostało przedstawione tylko pobieżnie, liczne błędy merytoryczne w prezentacji, których student nie potrafi skorygować w trakcie dyskusji, czas prezentacji odbiega znacznie od wymagań, ilustracje nieczytelne lub źle dobrane, student nie potrafi odpowiedzieć na większość pytań zadawanych po prezentacji. |
Uwagi: |
dr hab. Edyta Sierka, prof. UŚ |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.