Pracownia dyplomowa IV W2-S2BT19-2BT-06A
semestr letni 2021/2022
Laboratorium,
grupa nr 19
![]() zaznaczono (na zielono) terminy aktualnie wyświetlanej grupy |
| |||||
Przedmiot | Pracownia dyplomowa IV W2-S2BT19-2BT-06A | |||||||||||||||||||||||||||||||
Zajęcia |
semestr letni 2021/2022 (2021/2022L)
(w trakcie)
Laboratorium (L), grupa nr 19 [pozostałe grupy] |
|||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
Termin i miejsce: | |||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
Terminy najbliższych spotkań: |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
|
||||||||||||||||||||||||||||||
Liczba osób w grupie: | 1 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Limit miejsc: | (brak danych) | |||||||||||||||||||||||||||||||
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę | |||||||||||||||||||||||||||||||
Prowadzący: | Magdalena Kowalska, Weronika Rupik | |||||||||||||||||||||||||||||||
Literatura: |
Literatura związana ze specyfiką danej pracy magisterskiej - publikacje anglojęzyczne dotyczące funkcji oraz możliwości terapeutycznego wykorzystania białka STING |
|||||||||||||||||||||||||||||||
Zakres tematów: |
Znaczenie i zastosowanie białka STING w terapiach przeciwnowotworowych Ekspresja białka STING w różnych stadiach ludzkiego guza jelita grubego Aktywacja białka STING w mysich guzach sutka |
|||||||||||||||||||||||||||||||
Metody dydaktyczne: |
analiza preparatów ludzkiego guza jelita grubego barwionych immunocytochemicznie w celu wykazania ekspresji białka STING,analizy cytometryczne, prowadzenie rejestrów eksperymentu, wykonywanie dokumentacji fotograficznej), konsultacje z promotorem i ko-promotorem. |
|||||||||||||||||||||||||||||||
Metody i kryteria oceniania: |
Warunkiem koniecznym do wystawienia oceny końcowej będzie złożenie w pracy magisterskiej APD i jej zatwierdzenie przez promotora. Podstawą zaliczenia jest przygotowanie manuskryptu pracy magisterskiej. Praca powinna spełniać kryteria dla prac naukowych z dziedziny nauk biologicznych, przedstawiać opracowywaną tematykę na podstawie najnowszej literatury głównie anglojęzycznej. Ponadto, ocenie będzie podlegać praca ciągła Studenta – systematyczność pracy laboratoryjnej i analizy wyników, a także w przygotowywaniu manuskryptu pracy magisterskiej. Ciągła ocena umiejętności praktycznych: Bardzo dobry: Student rozumie problem badawczy, umiejętnie wybiera odpowiednią literaturę, jest zaangażowany i kreatywny w rozwiązywaniu bieżących problemów, prawidłowo interpretuje wyniki, aktywnie uczestniczy w dyskusjach, jest systematyczny w przygotowaniu kolejnych rozdziałów pracy, bardzo dobrze zna zasady pisania tekstów naukowych. Dobry: Student rozumie celowość badanego problemu, umiejętnie wybiera odpowiednią literaturę, jest zaangażowany w rozwiązywanie bieżących problemów, jest systematyczny w przygotowaniu kolejnych rozdziałów pracy, interpretuje wyniki z niewielką pomocą prowadzącego, uczestniczy w dyskusjach, dobrze zna zasady pisania tekstów naukowych. Dostateczny: Student nie do końca rozumie problem badawczy, potrzebuje dodatkowych wskazówek w poszukiwaniu i umiejętnym wykorzystaniu literatury, jest słabo zaangażowany w realizację kolejnych etapów realizacji pracy dyplomowej, nie wykazuje aktywności podczas dyskusji, niedbale i z trudem przygotowuje kolejne fragmenty pracy, ma problemy z analizą wyników i dokonuje jej jedynie z pomocą promotora. Niedostateczny: Student nie rozumie analizowanego problemu badawczego, niedbale wykonuje powierzone mu zadania, nie wykonuje analiz otrzymanych wyników, nie prowadzi rzetelnej dokumentacji, nie potrafi analizować wyników i wyciągać wniosków, nie potrafi wybrać i analizować literatury i nie wykazuje zaangażowania, nie przygotowuje kolejnych fragmentów pracy dyplomowej, nie zna zasad pisania tekstów naukowych. |
|||||||||||||||||||||||||||||||
Uwagi: |
dr hab. Weronika Rupik, prof. UŚ |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.