Uniwersytet Ślaski w Katowicach - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Seminarium dyplomowe IV [W2-S2BT19-2BT-10A] semestr letni 2021/2022
seminarium, grupa nr 5

Przejdź do planu zaznaczono terminy wyświetlanej grupy
To jest strona grupy zajęciowej. Jeśli szukasz opisu przedmiotu, zobacz stronę przedmiotu
Przedmiot: Seminarium dyplomowe IV [W2-S2BT19-2BT-10A]
Zajęcia: semestr letni 2021/2022 [2021/2022L] (zakończony)
seminarium [S], grupa nr 5 [pozostałe grupy]
Termin i miejsce: Podana informacja o terminie jest orientacyjna. W celu uzyskania pewnej informacji obejrzyj kalendarz roku akademickiego lub skontaktuj się z wykładowcą (nieregularności zdarzają się przede wszystkim w przypadku zajęć odbywających się rzadziej niż co tydzień).
każdy wtorek, 9:45 - 11:15
sala sale KFZE
Wydział Nauk Przyrodniczych (Katowice, ul. Bankowa 9) jaki jest adres?
Terminy najbliższych spotkań: Daty odbywania się zajęć grupy. Prezentują informacje na podstawie zdefiniowanych w USOS terminów oraz spotkań.
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem.
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
Data i miejsceProwadzący
Liczba osób w grupie: 2
Limit miejsc: (brak danych)
Zaliczenie: Zaliczenie na ocenę
Prowadzący: Grażyna Wilczek
Literatura:

Oryginalne polsko - i anglojęzyczne prace naukowe, głównie aktualne prace przeglądowe publikowane w uznanych czasopismach naukowych związanych z immunologią, toksykologia, ekotoksykologią, inżynierią materiałową, a także informacje dostępne w bazach danych oraz portalach naukowych.

Zakres tematów:

1. Ocena zmian degeneracyjnych w wybranych narządach pająka Steatoda grossa (Theridiiadae) oraz właściwości strukturalnych jego przędzy w warunkach pokarmowej ekspozycji na subletalne dawki kadmu.

2. Ocena zmian degeneracyjnych w wybranych narządach pająka Steatoda grossa (Theridiiadae) oraz właściwości strukturalnych jego przędzy w warunkach pokarmowej ekspozycji na subletalne dawki miedzi

3. przedstawienie autoreferatu pracy magisterskiej

Metody dydaktyczne:

1. Prezentacja multimedialna przygotowana przez studenta i dyskusja nad prezentowanymi treściami .

2. Prezentacja wyników pracy magisterskiej w obecności promotora pracy, w formie autoreferatu przygotowanego jako prezentacja w programie Power Point.

Konsultacje z promotorem

Dyskusja problemów badawczych związanych z tematem pracy magisterskiej

Metody i kryteria oceniania:

Na ocenę końcową składa się średnia arytmetyczna z ocen uzyskanych z prezentacji oraz udziału w dyskusji.

PREZENTACJA:

Student przygotowuje samodzielnie prezentacje, ocenie podlega zarówno poprawność merytoryczna, jak i sposób prezentacji wyników badań i planu eksperymentu:

Bardzo dobry - student przygotował poprawną merytorycznie prezentację multimedialną. Jej treści odpowiadają założonym celom. W obowiązującej terminologii naukowej nie popełnił błędów. Odpowiedzi na pytania zadawane po prezentacji świadczą o znajomości literatury przedmiotu dotyczącej omawianego zagadnienia.

Dobry - student przygotował poprawną merytorycznie prezentację multimedialną, ale prezentowany temat nie został omówiony w sposób wyczerpujący. W obowiązującej terminologii naukowej popełnił pojedyncze błędy merytoryczne, które potrafi skorygować w trakcie dyskusji. Odpowiedzi na pytania zadawane po prezentacji świadczą o znajomości literatury przedmiotu dotyczącej omawianego zagadnienia.

Dostateczny - student wygłosił referat, ale fragmentarycznie rozwiązał postawiony problem badawczy. Zakres omawianych zagadnień jest w wielu punktach niewystarczający dla rozwiązania postawionych problemów badawczych. W treści prezentacji pojawiły się liczne błędy merytoryczne, które potrafi skorygować w trakcie dyskusji. Odpowiedzi na pytania zadawane po prezentacji świadczą o znajomości poniżej przeciętnej literatury przedmiotu dotyczącej omawianego zagadnienia.

Niedostateczny - prezentowany temat został przedstawiony pobieżnie. W treści prezentacji pojawiły się liczne błędy merytoryczne, których student nie potrafi skorygować w czasie dyskusji, nie potrafi odpowiedzieć na większość pytań zadawanych po prezentacji.

UDZIAŁ W DYSKUSJI:

Ocenie podlega przygotowanie teoretyczne do bieżących zajęć oraz udział w dyskusji na prezentowany temat oceniany na każdych zajęciach.

Aktywność studentów jest oceniana w skali od 2 do 5.

Uwagi:

dr hab. Grażyna Wilczek, prof. UŚ

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.
kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.0.3.0-2 (2024-04-26)