Reklama [W3-DK-S1-R20]
semestr letni 2021/2022
Ćwiczenia,
grupa nr 6
Przedmiot: | Reklama [W3-DK-S1-R20] | ||||||||||||||||||||||||||||||
Zajęcia: |
semestr letni 2021/2022 [2021/2022L]
(zakończony)
Ćwiczenia [C], grupa nr 6 [pozostałe grupy] |
||||||||||||||||||||||||||||||
Termin i miejsce:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
|
||||||||||||||||||||||||||||||
Liczba osób w grupie: | 14 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Limit miejsc: | (tylko po angielsku) 0 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę | ||||||||||||||||||||||||||||||
Prowadzący: | Robert Rajczyk | ||||||||||||||||||||||||||||||
Literatura: |
Mahwah, New Jersey ; London : Lawrence Erlbaum Associates, Publishers, 1999 The advertising handbook / Helen Powell [et al.] London ; New York : Routledge, Taylor & Francis, 2009 Advertising / Kenneth E. Runyon, Columbus : Charles E. Merrill Publishing Company, 1984 Advertising and promotion : an integrated marketing communications perspective / George E. Belch, Michael A. Belch, Boston [etc.] : Irwin/McGraw-Hill, 1998 The online advertising playbook : proven strategies and tested tactics from Advertising Research Foundation / Joseph Plummer [et al.], Hoboken : John Wiley & Sons, 2007 Digital advertising / Andrew McStay, Basingstoke : Palgrave Macmillan, 2010 Great advertising campaigns goals and accomplishments / Nicholas Ind, Lincolnwood : NTC Business Books, 1993 Advertising strategy : creative tactics from the outside/in / Tom Altstiel, Jean Grow, Thousand Oaks [etc.] : Sage Publications, 2006 Advertising and new media / Christina Spurgeon, London ; New York : Routledge, 2008 |
||||||||||||||||||||||||||||||
Zakres tematów: |
1. Historia reklamy 2. Reklama w ujęciu definicyjnym 3. Rola reklamy w marketing mix 4. Regulacje prawne dotyczące reklamy 5. Strategie reklamowe 6. Taktyka w reklamie 7. Reklamy używek 8. Kultura reklamowa 9. Reklama jako sztuka 10. Techniki reklamowe |
||||||||||||||||||||||||||||||
Metody dydaktyczne: |
dyskusja moderowa prezentacje multimedialne |
||||||||||||||||||||||||||||||
Metody i kryteria oceniania: |
aktywność podczas zajęć udział w zajęciach |
||||||||||||||||||||||||||||||
Uwagi: |
ERASMUS |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.