Uniwersytet Ślaski w Katowicach - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Reklama [W3-DK-S1-R20] semestr letni 2021/2022
Ćwiczenia, grupa nr 6

Przejdź do planu zaznaczono terminy wyświetlanej grupy
To jest strona grupy zajęciowej. Jeśli szukasz opisu przedmiotu, zobacz stronę przedmiotu
Przedmiot: Reklama [W3-DK-S1-R20]
Zajęcia: semestr letni 2021/2022 [2021/2022L] (zakończony)
Ćwiczenia [C], grupa nr 6 [pozostałe grupy]
Termin i miejsce: Podana informacja o terminie jest orientacyjna. W celu uzyskania pewnej informacji obejrzyj kalendarz roku akademickiego lub skontaktuj się z wykładowcą (nieregularności zdarzają się przede wszystkim w przypadku zajęć odbywających się rzadziej niż co tydzień).
każdy poniedziałek, 8:00 - 20:00
sala Zajęcia zdalne
Zdalny jaki jest adres?
Terminy najbliższych spotkań: Daty odbywania się zajęć grupy. Prezentują informacje na podstawie zdefiniowanych w USOS terminów oraz spotkań.
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem.
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
Data i miejsceProwadzący
Liczba osób w grupie: 14
Limit miejsc: (tylko po angielsku) 0
Zaliczenie: Zaliczenie na ocenę
Prowadzący: Robert Rajczyk
Literatura:

Mahwah, New Jersey ; London : Lawrence Erlbaum Associates, Publishers, 1999

The advertising handbook / Helen Powell [et al.] London ; New York : Routledge, Taylor & Francis, 2009

Advertising / Kenneth E. Runyon, Columbus : Charles E. Merrill Publishing Company, 1984

Advertising and promotion : an integrated marketing communications perspective / George E. Belch, Michael A. Belch, Boston [etc.] : Irwin/McGraw-Hill, 1998

The online advertising playbook : proven strategies and tested tactics from Advertising Research Foundation / Joseph Plummer [et al.], Hoboken : John Wiley & Sons, 2007

Digital advertising / Andrew McStay, Basingstoke : Palgrave Macmillan, 2010

Great advertising campaigns goals and accomplishments / Nicholas Ind, Lincolnwood : NTC Business Books, 1993

Advertising strategy : creative tactics from the outside/in / Tom Altstiel, Jean Grow, Thousand Oaks [etc.] : Sage Publications, 2006

Advertising and new media / Christina Spurgeon, London ; New York : Routledge, 2008

Zakres tematów:

1. Historia reklamy

2. Reklama w ujęciu definicyjnym

3. Rola reklamy w marketing mix

4. Regulacje prawne dotyczące reklamy

5. Strategie reklamowe

6. Taktyka w reklamie

7. Reklamy używek

8. Kultura reklamowa

9. Reklama jako sztuka

10. Techniki reklamowe

Metody dydaktyczne:

dyskusja moderowa

prezentacje multimedialne

Metody i kryteria oceniania:

aktywność podczas zajęć

udział w zajęciach

Uwagi:

ERASMUS

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.
kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.1.2.0-7 (2025-06-25)