Uniwersytet Ślaski w Katowicach - Centralny System UwierzytelnianiaNie jesteś zalogowany | zaloguj się
katalog przedmiotów - pomoc

Reklama W3-DK-S1-R20
semestr letni 2021/2022
Ćwiczenia, grupa nr 6

powiększ
plan zajęć przedmiotu
zaznaczono (na zielono) terminy
aktualnie wyświetlanej grupy
To jest strona grupy zajęciowej. Jeśli szukasz opisu przedmiotu, zobacz stronę przedmiotu
Przedmiot Reklama W3-DK-S1-R20
Zajęcia semestr letni 2021/2022 (2021/2022L) (w trakcie)
Ćwiczenia (C), grupa nr 6 [pozostałe grupy]
Termin i miejsce:
każdy poniedziałek, 8:00 - 20:00
sala zajęcia zdalne
Bankowa 11 jaki jest adres?
Terminy najbliższych spotkań: Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
Liczba osób w grupie: 14
Limit miejsc: 0
Zaliczenie: Zaliczenie na ocenę
Prowadzący: Robert Rajczyk
Literatura:

Mahwah, New Jersey ; London : Lawrence Erlbaum Associates, Publishers, 1999

The advertising handbook / Helen Powell [et al.] London ; New York : Routledge, Taylor & Francis, 2009

Advertising / Kenneth E. Runyon, Columbus : Charles E. Merrill Publishing Company, 1984

Advertising and promotion : an integrated marketing communications perspective / George E. Belch, Michael A. Belch, Boston [etc.] : Irwin/McGraw-Hill, 1998

The online advertising playbook : proven strategies and tested tactics from Advertising Research Foundation / Joseph Plummer [et al.], Hoboken : John Wiley & Sons, 2007

Digital advertising / Andrew McStay, Basingstoke : Palgrave Macmillan, 2010

Great advertising campaigns goals and accomplishments / Nicholas Ind, Lincolnwood : NTC Business Books, 1993

Advertising strategy : creative tactics from the outside/in / Tom Altstiel, Jean Grow, Thousand Oaks [etc.] : Sage Publications, 2006

Advertising and new media / Christina Spurgeon, London ; New York : Routledge, 2008

Zakres tematów:

1. Historia reklamy

2. Reklama w ujęciu definicyjnym

3. Rola reklamy w marketing mix

4. Regulacje prawne dotyczące reklamy

5. Strategie reklamowe

6. Taktyka w reklamie

7. Reklamy używek

8. Kultura reklamowa

9. Reklama jako sztuka

10. Techniki reklamowe

Metody dydaktyczne:

dyskusja moderowa

prezentacje multimedialne

Metody i kryteria oceniania:

aktywność podczas zajęć

udział w zajęciach

Uwagi:

ERASMUS

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.