Tutoring ekspercki 2 [20-SD-S3-TUT2]
semestr zimowy 2021/2022
tutoring,
grupa nr 8
Przedmiot: | Tutoring ekspercki 2 [20-SD-S3-TUT2] |
Zajęcia: |
semestr zimowy 2021/2022 [2021/2022Z]
(zakończony)
tutoring [TUT], grupa nr 8 [pozostałe grupy] |
Termin i miejsce:
|
wielokrotnie, poniedziałek (niestandardowa częstotliwość), 8:00 - 9:30
sala Zajęcia zdalne Zdalny jaki jest adres? |
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań. |
Liczba osób w grupie: | 11 |
Limit miejsc: | (brak danych) |
Prowadzący: | Natalia Borowska-Żuchowska, Armand Cholewka, Monika Gajecka, Damian Gruszka, Franco Magurno, Joanna Morończyk, Teresa Nowak, Piotr Siupka, Monika Tarnawska |
Literatura: |
Oryginalne i przeglądowe prace naukowe publikowane w recenzowanych czasopismach naukowych, wydawnictwach uniwersyteckich i naukowych. Bazy danych, specjalistyczne portale naukowe oraz podręczniki akademickie uzupełniające wiedzę. |
Zakres tematów: |
1. Aktywne i ciągłe zbieranie aktualnych informacji literaturowych związanych z tematem tutoringu. 2. Przygotowanie planów eksperymentów oraz protokołów przeprowadzenia eksperymentów w ramach wybranego zagadnienia związanego z pracą doktorską. 3. Przeprowadzenie doświadczeń, przegląd i zebranie wyników z baz danych oraz przeprowadzenie analiz bioinformatycznych 4. Opracowanie i analiza wyników uzyskanych z przeprowadzonych doświadczeń oraz danych uzyskanych z baz danych oraz zebranych przy pomocy narzędzi bioinformatycznych. |
Metody dydaktyczne: |
Samodzielna praca laboratoryjna oraz analiza wyników eksperymentów. Pozyskiwanie danych z baz danych oraz przy użyciu narzędzi bioinformatycznych. Konsultacje i dyskusje tematów związanych z elementem pracy doktorskiej, protokołów, planów eksperymentalnych oraz wyników w czasie regularnych spotkań z prowadzącym. |
Metody i kryteria oceniania: |
Zaliczenie wymaga pozytywnej oceny z umiejętności praktycznych i aktywnego udziału w dyskusjach merytorycznych. Bardzo dobry: student rozumie celowość badanego problemu, umiejętnie wybiera odpowiednią literaturę, jest zaangażowany i kreatywny w rozwiązywaniu bieżących problemów, jest systematyczny, skrupulatnie sporządza dokumentację do pracy, aktywnie uczestniczy w dyskusjach. Dobry: student rozumie celowość badanego problemu, umiejętnie wybiera odpowiednią literaturę, jest zaangażowany w rozwiązywanie bieżących problemów, jest systematyczny, poprawnie sporządza dokumentację, uczestniczy w dyskusjach. Dostateczny: student potrzebuje dodatkowych wskazówek do wykonania konkretnych zadań, jest słabo zaangażowany w realizację tematu pracy, nie wykazuje aktywności podczas dyskusji, z pomocą prowadzącego sporządza dokumentację. Niedostateczny: student nie jest zaangażowany w prace wyznaczone przez prowadzącego, nie rozumie sensu powierzonych zadań, niedbale je wykonuje, nie prowadzi dokumentacji, nie potrafi dyskutować. |
Uwagi: |
Tutoring ekspercki nauki biologiczne |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.