Pracownia licencjacka II [W2-S1BI19-1BL-10]
semestr letni 2022/2023
Laboratorium,
grupa nr 11
Przedmiot: | Pracownia licencjacka II [W2-S1BI19-1BL-10] | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Zajęcia: |
semestr letni 2022/2023 [2022/2023L]
(zakończony)
Laboratorium [L], grupa nr 11 [pozostałe grupy] |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Termin i miejsce:
|
każdy poniedziałek, 15:30 - 18:45
(sala nieznana) |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
Liczba osób w grupie: | 3 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Limit miejsc: | (brak danych) | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Prowadzący: | Gabriela Barczyk, Zbigniew Wilczek | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Literatura: |
Literatura obowiązkowa: Literatura specjalistyczna (głównie polskojęzyczne i anglojęzyczne prace oryginale i przeglądowe) dobierane zgodnie ze specyfiką danej pracy licencjackiej Literatura uzupełniająca: Wybrane prace licencjackie z repozytorium UŚ |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Zakres tematów: |
Kwerenda baz danych (Scopus, Web of Science, Google Scholar). Analiza materiałów źródłowych wykorzystywanych w trakcie przygotowania pracy licencjackiej. Weryfikacja treści poszczególnych rozdziałów pracy licencjackiej |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Metody dydaktyczne: |
Praca samodzielna studenta z materiałami źródłowymi. Przygotowanie pracy licencjackiej. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Metody i kryteria oceniania: |
Warunkiem uzyskania zaliczenia jest zamieszczenie pracy licencjackiej w systemie APD. Ocenie podlega wiedza teoretyczna oraz zaangażowanie studenta w gromadzeniu piśmiennictwa, przygotowaniu manuskryptu oraz udział w dyskusyjnych kwestiach dotyczących problemów będących tematem pracy licencjackiej. bardzo dobry – student aktywnie uczestniczy w gromadzeniu piśmiennictwa, jest kreatywny w zbieraniu i opracowaniu zebranego materiału, jest aktywny w dyskusji z opiekunem na temat ostatecznego planu pracy licencjackiej. Poprawnie przygotował pracę licencjacką. dobry – student opanował wiedzę teoretyczną z zakresu zagadnień związanych z tematem pracy licencjackiej, ale nie zebrał wystarczającej liczby pozycji piśmiennictwa; Student wymaga niewielkiej pomocy przy pisaniu pracy licencjackiej. dostateczny – student jest mało zaangażowany w realizację zajęć i wymaga pomocy w zbieraniu materiałów i ich opracowaniu. Wymaga stałego nadzoru (także przy pisaniu kolejnych rozdziałów) ze strony opiekuna pracy licencjackiej. niedostateczny – student nie jest zaangażowany w realizację zajęć, nie wykazuje żadnej inicjatywy. Nie napisał pracy licencjackiej |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Uwagi: |
EKO |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.