Praktyczna nauka języka angielskiego: Moduł 3, Konwersacja 3 [W1-FA-NA-S2PJA3-KW-3]
semestr zimowy 2022/2023
Ćwiczenia,
grupa nr 1
Przedmiot: | Praktyczna nauka języka angielskiego: Moduł 3, Konwersacja 3 [W1-FA-NA-S2PJA3-KW-3] |
Zajęcia: |
semestr zimowy 2022/2023 [2022/2023Z]
(zakończony)
Ćwiczenia [C], grupa nr 1 [pozostałe grupy] |
Termin i miejsce:
|
każdy wtorek, 13:45 - 15:15
sala 50 Wydział Nauk Ścisłych i Technicznych (Sosnowiec, ul. Żytnia 12) jaki jest adres? |
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań. |
Liczba osób w grupie: | 16 |
Limit miejsc: | 17 |
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę |
Prowadzący: | Agnieszka Ślęzak-Świat |
Literatura: |
Odpowiadająca tematom: 1) The Guardian, felietony z cyklu Dear Mariella, https://www.theguardian.com/lifeandstyle/series/dearmariella 2) www.reddit.com: r/advice; r/AITA; r/helpme 3) The Philip DeFranco Show, The Late Show with Stephen Colbert, Jimmy Kimmel Live!, Late Night with Seth Meyers, The Daily Show with Trevor Noah, Last Week Tonight with John Oliver, The Mash Report (YouTube); Twitter.com (wybrane tweety) 4) Jon Ronson, So You've Been Publicly Shamed (2015). London: Picador. 5) Instagram.com (@kimkardashian, @kyliejenner, @celestebarber, @arianagrande, @badgalriri, @ddlovato etc.) |
Zakres tematów: |
Tematy nakierowane na rozwijanie znajomości słownictwa, zwłaszcza tematycznego oraz rozwijanie świadomości językowej i kulturowej u studentów. Poszczególne zajęcia będą dotyczyły jednego aspektu niniejszych 5 tematów: 1) udzielanie porad z zakresu problemów życia codziennego (agony aunt); 2) udzielanie porad z zakresu problemów szczególnych (dotyczących takich zagadnień jak praca, kontakty międzyludzkie, media, tożsamość, konflikt tragiczny, etc.); 3) komentowanie i reagowanie na bieżące problemy polityczne i społeczne oraz interpretacja reakcji na nie twittersfery oraz komentatorów politycznych; 4) XXI-wieczna wersja pręgierza; cancel culture -- powody i reakcje; 5) rola mediów społecznościowych w postrzeganiu i kreowaniu świata, zjawisko influencera |
Metody dydaktyczne: |
Praca samodzielna (przed lub w trakcie zajęć) - lektura, analiza i interpretacja tekstów Praca zespołowa - panele dyskusyjne, - studium przypadku, - krótka wypowiedź ustna |
Metody i kryteria oceniania: |
Ocena końcowa modułu jest średnią trzech ocen, które studenci zdobywają w trakcie kursu: 1) wypowiedź ustna na zajęciach: Studenci są oceniani w sposób ciągły na podstawie uczestnictwa – krótszych lub dłuższych wypowiedzi ustnych, aktywności oraz przygotowania się do zajęć; 2) zaliczenie ustne 1: rozmowy w parach na temat wylosowany przez studentów; 3) zaliczenie ustne 2: indywidualna rozmowa ze studentem na temat wylosowanego przez studenta zdjęcia. Oceny wystawiane w oparciu o następującą skalę ocen: do 3,25 (65%) - dostateczny (3) od 3,26 (65,2%) do 3,75 (75%) - dostateczny plus (3,5) od 3,76 (75,2%) do 4,25 (85%) - dobry (4) od 4,26 (85,2%) do 4,75 (95%) - dobry plus (4,5) od 4,76 (95,2%) do 5,00 (100%) - bardzo dobry (5) |
Uwagi: |
II rok II stopnia filologii angielskiej, specjalność nauczycielska, 5n1 |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.