Metody i kryteria oceniania: |
Zaliczenie wymaga uzyskania oceny pozytywnej z umiejętności praktycznych:
Bardzo dobry: student rozumie celowość badanego problemu, umiejętnie wybiera odpowiednią literaturę, jest zaangażowany i kreatywny w rozwiązywaniu bieżących problemów, jest systematyczny, skrupulatnie sporządza dokumentację do pracy, aktywnie uczestniczy w dyskusjach.
Dobry: student rozumie celowość badanego problemu, umiejętnie wybiera odpowiednią literaturę, jest zaangażowany w rozwiązywanie bieżących problemów, jest systematyczny, poprawnie sporządza dokumentację, uczestniczy w dyskusjach.
Dostateczny: student potrzebuje dodatkowych wskazówek do wykonania konkretnych zadań, jest słabo zaangażowany w realizację tematu pracy, nie wykazuje aktywności podczas dyskusji, z pomocą prowadzącego sporządza dokumentację.
Niedostateczny: student nie jest zaangażowany w prace wyznaczone przez prowadzącego, nie rozumie sensu powierzonych zadań, niedbale je wykonuje, nie prowadzi dokumentacji, nie potrafi dyskutować.
Zaliczenia końcowego/planu pracy licencjackiej: ocenie podlega kreatywne podejście do procesu tworzenia planu własnej pracy naukowej; jakość zgromadzonych materiałów źródłowych oraz stopień ich przetworzenia oraz merytoryczna i formalna poprawność planu licencjackiej:
Bardzo dobry: przemyślany i logiczny plan pracy, poprawny merytorycznie, wykonany starannie, zaprezentowany w dojrzały sposób, w wyznaczonym czasie.
Dobry: przemyślany i logiczny plan pracy, z nielicznymi błędami merytorycznymi, wykonany starannie, w wyznaczonym czasie.
Dostateczny: plan pracy niekompletny świadczący o słabym stopniu przetworzenia materiałów źródłowych, zawiera nieliczne błędy merytoryczne, jego poprawa wymaga ingerencji opiekuna, wykonany w wyznaczonym czasie.
Niedostateczny: plan pracy jest niekompletny, zawiera błędy merytoryczne, wykonany niestarannie, brak przetworzenia materiałów źródłowych, niewykonany w wyznaczonym czasie
|
Zakres tematów: |
1. Zapoznanie z zasadami BHP w pomieszczeniach Katedry Mikrobiologii
2. Zapoznanie z zasadami pisania prac licencjackich w Katedrze Mikrobiologii
3. Kwerendy piśmiennictwa z zakresu realizowanego tematu pracy licencjackiej
4. Doskonalenie umiejętności analizy tekstów i poznanie specjalistycznej terminologii polskiej i anglojęzycznej
5. Omawianie i dyskusja nad zebranymi materiałami
6. Przygotowywanie zestawień literaturowych tematycznie związanych z realizowanym tematem pracy
7. Przedstawienie szczegółowego planu pracy licencjackiej na podstawie zgromadzonej literatury
|