Metodyka pracy korekcyjno-kompensacyjnej 12-OA-S1-5MPKK
Ćwiczenia (C)
semestr zimowy 2019/2020
Informacje o zajęciach (wspólne dla wszystkich grup)
Liczba godzin: | 15 | ||
Limit miejsc: | (brak limitu) | ||
Literatura: |
• Piszczek M., Diagnoza i wspomaganie rozwoju dziecka. Wybrane zagadnienia. Warszawa 2007 • Skorek E. M.: Zaburzenia rozwoju psychoruchowego dzieci. Kraków 2005 • Górniewicz E., Pedagogiczna diagnoza specyficznych trudności w czytaniu i pisaniu. Toruń 2008 • Bogdanowicz M., O dysleksji czyli specyficznych trudnościach w czytaniu i pisaniu. Lublin 1995 • Cytowska B, Winczura B. (red.), Dziecko z zaburzeniami w rozwoju. Konteksty diagnostyczne i terapeutyczne. Kraków 2005 • Czajkowska I., Herda K., Zajęcia korekcyjno- kompensacyjne w szkole. Warszawa 1989 • Kaja B., Zarys terapii dziecka. Bydgoszcz 1995 • Reid G.,Wearmouth J., Dysleksja. Teoria i praktyka. Gdańsk 2008 • Skorek E.M.: Terapia pedagogiczna. T 1 i 2. Wybrane zagadnienia. Kraków 2000 * Kulesza-Raszewska M. "Ćwiczenia korekcyjno-terapeutyczne dla dzieci z wykorzystaniem nietypowych przyborów, 2019 |
||
Metody i kryteria oceniania: |
• Sprawdzenie umiejętności pracy w grupie, stopnia opanowania wiedzy teoretycznej i jej zastosowania przygotowanie prezentacji, przygotowanie scenariusza zajęć oraz praktycznego wdrożenia |
||
Zakres tematów: |
Specyficzne trudności w uczeniu się Zasady organizowania zajęć korekcyjno-kompensacyjnych Terapia zaburzeń matematycznych |
||
Metody dydaktyczne: |
Praktycznego działania, podająca |
Grupy zajęciowe
Grupa | Termin(y) | Prowadzący |
Miejsca ![]() |
Akcje |
---|---|---|---|---|
1 |
każda środa, 16:20 - 17:05,
sala 8 |
Ilona Fajfer-Kruczek | 18/18 |
szczegóły![]() |
Wszystkie zajęcia odbywają się w budynku: Bielska 62 |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.