W czasie trwania zajęć prowadzący w sposób ciągły ocenia pracę studenta pod kątem wymagań merytorycznych, weryfikuje jego umiejętności teoretyczne i praktyczne związane z bieżącą tematyką zajęć, ocenia zaangażowanie, solidność i rzetelność podczas pracy i przy sporządzaniu dokumentacji oraz kreatywność w rozwiązywaniu problemów badawczych.
Student oceniany jest w skali bdb - ndst.
Bardzo dobry - student aktywnie uczestniczy w pracach laboratoryjnych, czynnie uczestniczy w dyskusjach dotyczących analizy i interpretacji wyników.
dobry - student potrafi odpowiedzieć na zadane mu pytania, rozumie zasadnicze etapy przeprowadzanych procedur, jest solidny w prowadzeniu dokumentacji prac laboratoryjnych.
dostateczny - student potrzebuje dodatkowych wskazówek od prowadzącego w trakcie wykonywania czynności zleconych oraz przy rozwiązywaniu bieżących problemów, jest słabo zaangażowany w realizację zajęć praktycznych, nie wykazuje aktywności podczas dyskusji wyników.
niedostateczny - student jest niezaangażowany w wykonywanie prac laboratoryjnych, nie rozumie celu przeprowadzanych czynności ani zleconych zadań, nie prowadzi rzetelnej dokumentacji wykonywanych prac i obserwacji, nie zna podstawowych pojęć potrzebnych do interpretacji wyników.
Ocenie podlega również sprawozdanie relacjonujące poznane metody badawcze.
Za sprawozdanie bez błędów merytorycznych student otrzymuje ocenę bardzo dobrą, a oceny od dobry do ndst odzwierciedlają liczbę i wagę popełnionych błędów, za brak sprawozdania student otrzymuje ocenę ndst.
|