Uniwersytet Ślaski w Katowicach - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Podstawy i zasady projektowania interakcji w VR W6-PGMR-S2-PZPIVR2
Ćwiczenia (C) semestr letni 2021/2022

Informacje o zajęciach (wspólne dla wszystkich grup)

Liczba godzin: 30
Limit miejsc: (brak limitu)
Zaliczenie: Zaliczenie na ocenę
Metody i kryteria oceniania:

Przedmiot kończy się zaliczeniem z oceną. Podstawę zaliczenia i oceny stanowi cały dorobek semestralny, na który składają się poszczególne ćwiczenia. Student przedstawia wykonane prace osobiście podczas przeglądu zaliczeniowego.

Na całokształt oceny składają się:

– uczestnictwo studenta na zajęciach, konsultowanie realizowanych projektów, systematyczność pracy – 20%

– zrealizowane ćwiczenia na zajęciach oraz samodzielna praca studenta poza czasem zajęciowym, poziom wykonania prac– 60%

– umiejętność wyrażania i uzasadniania swoich wyborów, innowacyjność, kreatywne rozwiązania, progres – 20%

Student, którego nieobecność jest usprawiedliwiona podczas przeglądu zaliczeniowego może przedstawić pracę zaliczeniową w późniejszym terminie ustalonym indywidualnie z prowadzącym.

Student, którego nieobecnność jest nieusprawiedliwiona podczas pierwszego terminu zaliczeniowego otrzymuje ocenę niedostateczną. Student może przystąpić do drugiego terminu zaliczeniowego.

Zakres tematów:

Tworzenie elementów levelu gry 3D; rozwiązywanie zadań praktycznych, szkiców, koncepcji i projektów, konsultowanie ich z prowadzącym, umiejętność analizy i interpretacji; umiejętność projektowania elementów interakcji w środowisku VR, tworzenie lokacji w przestrzeni VR, świadome i kreatywne korzystanie z narzędzi środowiska graficznego, oparte na obserwacji natury; znajomość pojęć stosowanych w procesie tworzenia gier VR. Wykonanie i prezentacja projektu w oparciu o umiejętności zastosowania platformy VR oraz zastosowania w niej interakcji

Metody dydaktyczne:

Praca samodzielna studenta w oparciu o wiedzę zdobytą podczas ćwiczeń. Indywidualne korekty. Wykorzystanie lekcji wideo dostępnych w internecie. Zadanie końcowe polegające na stworzeniu dokumentacji (Game design document) oraz indywidualnego projekt lokacji VR o określonych cechach zamieszczonych w Game design document.

Grupy zajęciowe

zobacz na planie zajęć

Grupa Termin(y) Prowadzący Miejsca Liczba osób w grupie / limit miejsc Akcje
1 każda środa, 16:00 - 17:30, sala Zajęcia zdalne
Jarosław Korczak 10/ szczegóły
Wszystkie zajęcia odbywają się w budynku:
Zdalny
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.
kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.0.3.0-2 (2024-04-26)