Pracownia licencjacka II [01-BT-S1-PLII06]
semestr letni 2020/2021
Laboratorium,
grupa nr 11
Przedmiot: | Pracownia licencjacka II [01-BT-S1-PLII06] | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Zajęcia: |
semestr letni 2020/2021 [2020/2021L]
(zakończony)
Laboratorium [L], grupa nr 11 [pozostałe grupy] |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Termin i miejsce:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
Liczba osób w grupie: | 3 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Limit miejsc: | (brak danych) | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Prowadzący: | Katarzyna Hupert-Kocurek | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Literatura: |
Oryginalne i przeglądowe prace naukowe, w tym anglojęzyczne; specjalistyczne portale naukowe związane z tematyką przygotowywanej pracy licencjackiej. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Zakres tematów: |
Produkcja białek rekombinowanych i ich zastosowanie w terapii nowotworów. Krótkie sekwencje tandemowe i ich zastosowanie w kryminalistyce i diagnostyce medycznej. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Metody dydaktyczne: |
Samodzielna praca studenta z literaturą; omawianie i dyskusja nad zgromadzoną literaturą oraz opracowanymi treściami poszczególnych rozdziałów pracy dyplomowej. Konsultacje online przez MS Teams oraz kontakt mailowy. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Metody i kryteria oceniania: |
Podstawą zaliczenia jest przygotowanie, zaakceptowanego przez promotora, tekstu pracy dyplomowej. Przygotowana praca powinna spełniać kryteria dla prac naukowych, omawiać wybrany temat na podstawie najnowszej literatury, głównie anglojęzycznej. Ocena bieżąca pracy studenta obejmuje zaangażowanie i aktywność studenta podczas przygotowywania pracy oraz w trakcie dyskusji, merytoryczne przygotowanie i znajomość opracowywanych zagadnień, umiejętność doboru literatury. Bardzo dobry: student rozumie celowość badanego problemu, umiejętnie wybiera odpowiednią literaturę, jest zaangażowany, kreatywny i systematyczny, aktywnie uczestniczy w dyskusjach, bardzo dobrze zna zasady pisania tekstów naukowych. Dobry: student rozumie celowość badanego problemu, umiejętnie wybiera odpowiednią literaturę, jest zaangażowany i systematyczny, uczestniczy w dyskusjach, dobrze zna zasady pisania tekstów naukowych. Dostateczny: student potrzebuje dodatkowych wskazówek do wykonania konkretnych zadań, jest słabo zaangażowany w realizację tematu pracy, nie wykazuje aktywności podczas dyskusji, z pomocą prowadzącego przygotowuje tekst pracy licencjackiej. Niedostateczny: student nie jest zaangażowany w prace wyznaczone przez promotora, nie rozumie sensu powierzonych zadań, pracuje niedbale, nie potrafi dyskutować, z trudem przygotowuje kolejne fragmenty pracy licencjackiej, nie zna zasad pisania tekstów naukowych. Przewidywane są również oceny +db i +dst. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Uwagi: |
dr hab. Katarzyna Hupert-Kocurek, prof. UŚ |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.