Uniwersytet Ślaski w Katowicach - Centralny System UwierzytelnianiaNie jesteś zalogowany | zaloguj się
katalog przedmiotów - pomoc

Pracownia licencjacka II 01-BT-S1-PLII06
semestr letni 2020/2021
Laboratorium, grupa nr 11

powiększ
plan zajęć przedmiotu
zaznaczono (na zielono) terminy
aktualnie wyświetlanej grupy
To jest strona grupy zajęciowej. Jeśli szukasz opisu przedmiotu, zobacz stronę przedmiotu
Przedmiot Pracownia licencjacka II 01-BT-S1-PLII06
Zajęcia semestr letni 2020/2021 (2020/2021L) (w trakcie)
Laboratorium (L), grupa nr 11 [pozostałe grupy]
Termin i miejsce:
każdy wtorek, 16:15 - 19:15
sala zajęcia zdalne
Bankowa 9 jaki jest adres?
Terminy najbliższych spotkań:
2021-05-11 16:15 : 19:15 sala zajęcia zdalne
Bankowa 9
2021-05-18 16:15 : 19:15 sala zajęcia zdalne
Bankowa 9
2021-05-25 16:15 : 19:15 sala zajęcia zdalne
Bankowa 9
2021-06-01 16:15 : 19:15 sala zajęcia zdalne
Bankowa 9
2021-06-08 16:15 : 19:15 sala zajęcia zdalne
Bankowa 9
Część spotkań jest ukryta - pokaż terminy wszystkich spotkań.
Liczba osób w grupie: 2
Limit miejsc: (brak danych)
Zaliczenie: Zaliczenie na ocenę
Prowadzący: Katarzyna Hupert-Kocurek
Literatura:

Oryginalne i przeglądowe prace naukowe, w tym anglojęzyczne; specjalistyczne portale naukowe związane z tematyką przygotowywanej pracy licencjackiej.

Zakres tematów:

Produkcja białek rekombinowanych i ich zastosowanie w terapii nowotworów.

Krótkie sekwencje tandemowe i ich zastosowanie w kryminalistyce i diagnostyce medycznej.

Metody dydaktyczne:

Samodzielna praca studenta z literaturą; omawianie i dyskusja nad zgromadzoną literaturą oraz opracowanymi treściami poszczególnych rozdziałów pracy dyplomowej. Konsultacje online przez MS Teams oraz kontakt mailowy.

Metody i kryteria oceniania:

Podstawą zaliczenia jest przygotowanie, zaakceptowanego przez promotora, tekstu pracy dyplomowej. Przygotowana praca powinna spełniać kryteria dla prac naukowych, omawiać wybrany temat na podstawie najnowszej literatury, głównie anglojęzycznej.

Ocena bieżąca pracy studenta obejmuje zaangażowanie i aktywność studenta podczas przygotowywania pracy oraz w trakcie dyskusji, merytoryczne przygotowanie i znajomość opracowywanych zagadnień, umiejętność doboru literatury.

Bardzo dobry: student rozumie celowość badanego problemu, umiejętnie wybiera odpowiednią literaturę, jest zaangażowany, kreatywny i systematyczny, aktywnie uczestniczy w dyskusjach, bardzo dobrze zna zasady pisania tekstów naukowych.

Dobry: student rozumie celowość badanego problemu, umiejętnie wybiera odpowiednią literaturę, jest zaangażowany i systematyczny, uczestniczy w dyskusjach, dobrze zna zasady pisania tekstów naukowych.

Dostateczny: student potrzebuje dodatkowych wskazówek do wykonania konkretnych zadań, jest słabo zaangażowany w realizację tematu pracy, nie wykazuje aktywności podczas dyskusji, z pomocą prowadzącego przygotowuje tekst pracy licencjackiej.

Niedostateczny: student nie jest zaangażowany w prace wyznaczone przez promotora, nie rozumie sensu powierzonych zadań, pracuje niedbale, nie potrafi dyskutować, z trudem przygotowuje kolejne fragmenty pracy licencjackiej, nie zna zasad pisania tekstów naukowych.

Przewidywane są również oceny +db i +dst.

Uwagi:

dr hab. Katarzyna Hupert-Kocurek, prof. UŚ

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.