Tutoring ekspercki [20-SD-S3-TUT1]
semestr letni 2020/2021
tutoring,
grupa nr 7
Przedmiot: | Tutoring ekspercki [20-SD-S3-TUT1] |
Zajęcia: |
semestr letni 2020/2021 [2020/2021L]
(zakończony)
tutoring [TUT], grupa nr 7 [pozostałe grupy] |
Termin i miejsce:
|
wielokrotnie, poniedziałek (niestandardowa częstotliwość), 8:00 - 9:30
sala Zajęcia zdalne Zdalny jaki jest adres? |
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań. |
Liczba osób w grupie: | 10 |
Limit miejsc: | (brak danych) |
Prowadzący: | Agnieszka Brąszewska, Anna Collin, Jacek Francikowski, Franco Magurno, Izabela Poprawa, Magdalena Rost-Roszkowska, Piotr Siupka, Anna Urbisz, Elżbieta Wolny |
Literatura: |
Oryginalne i przeglądowe prace naukowe publikowane w recenzowanych czasopismach naukowych, wydawnictwach uniwersyteckich i naukowych. Bazy danych, specjalistyczne portale naukowe oraz podręczniki akademickie uzupełniające wiedzę |
Zakres tematów: |
1. Krytyczne opracowanie w oparciu o literaturę zagadnienia związanego z tematem projektu doktoranckiego. 2. Zapoznanie się z specjalistycznymi metodami badawczymi i analitycznymi związanymi z realizacją pracy doktorskiej 3. Zaprojektowanie, zaplanowanie i przeprowadzenie doświadczeń. Analiza i interpretacja wyników, przeprowadzenie dyskusji wyników w odniesieniu do dostępnej literatury, prezentacja wyników innym członkom społeczności naukowej. |
Metody dydaktyczne: |
Przygotowanie bazy literatury związanej z metodą badawczą w konsultacji z opiekunem. Samodzielna praca w laboratorium, analiza uzyskanych wyników. Dyskusja problemów badawczych, krytyczna ocena literatury naukowej. Prezentacja i dyskusja wyników pracy praktycznej. |
Metody i kryteria oceniania: |
Zaliczenie wymaga pozytywnej oceny z umiejętności praktycznych i aktywnego udziału w dyskusjach merytorycznych. Bardzo dobry: student rozumie celowość badanego problemu, umiejętnie wybiera odpowiednią literaturę, jest zaangażowany i kreatywny w rozwiązywaniu bieżących problemów, jest systematyczny, skrupulatnie sporządza dokumentację do pracy, aktywnie uczestniczy w dyskusjach. Dobry: student rozumie celowość badanego problemu, umiejętnie wybiera odpowiednią literaturę, jest zaangażowany w rozwiązywanie bieżących problemów, jest systematyczny, poprawnie sporządza dokumentację, uczestniczy w dyskusjach. Dostateczny: student potrzebuje dodatkowych wskazówek do wykonania konkretnych zadań, jest słabo zaangażowany w realizację tematu pracy, nie wykazuje aktywności podczas dyskusji, z pomocą prowadzącego sporządza dokumentację. Niedostateczny: student nie jest zaangażowany w prace wyznaczone przez prowadzącego, nie rozumie sensu powierzonych zadań, niedbale je wykonuje, nie prowadzi dokumentacji, nie potrafi dyskutować. |
Uwagi: |
Tutoring ekspercki nauki biologiczne |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.