Pracownia licencjacka II [W2-S1BT19-1BT-10]
semestr letni 2021/2022
Laboratorium,
grupa nr 7
Przedmiot: | Pracownia licencjacka II [W2-S1BT19-1BT-10] |
Zajęcia: |
semestr letni 2021/2022 [2021/2022L]
(zakończony)
Laboratorium [L], grupa nr 7 [pozostałe grupy] |
Termin i miejsce:
|
każdy poniedziałek, 15:30 - 18:30
sala sale KM Wydział Nauk Przyrodniczych (Katowice, ul. Jagiellońska 28) jaki jest adres? |
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań. |
Liczba osób w grupie: | 1 |
Limit miejsc: | (brak danych) |
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę |
Prowadzący: | Sławomir Borymski |
Literatura: |
Oryginalne i przeglądowe prace naukowe, w tym anglojęzyczne; bazy danych oraz specjalistyczne portale naukowe. Wskazane przez prowadzącego podręczniki i artykuły uzupełniające wiedzę. |
Zakres tematów: |
.Pracownia jest kontynuacją działań realizowanych w trakcie pracowni licencjackiej I. Student systematycznie pozyskuje materiały źródłowe, dokonuje ich analizy i wykorzystuje je do stworzenia własnego tekstu naukowego, który na bieżąco konsultuje z promotorem pracy. Końcowym efektem jest przedłożenie do recenzji i obrony manuskryptu pracy licencjackiej będącej potwierdzeniem opanowania technik pisania i prezentowania prac naukowych w zakresie nauk przyrodniczych. |
Metody dydaktyczne: |
Doskonalenie umiejętności analizy tekstów i dyskusja nad zebranymi materiałami z zakresu realizowanego tematu pracy. Praca nad własnym tekstem naukowym i dyskusja problemów naukowych z promotorem pracy. Konsultacje bezpośrednie lub online przez MS Teams. |
Metody i kryteria oceniania: |
Na ocenę końcową składa się średnia ważona ocen z: - pracy ciągłej studenta (0,4) - złożenie pracy licencjackiej (0,6) Zaliczenie wymaga uzyskania oceny pozytywnej z każdej aktywności. Ciągła ocena umiejętności praktycznych: Bardzo dobry: student rozumie celowość przedstawianego w pracy licencjackiej problemu, umiejętnie wybiera i analizuje odpowiednią literaturę, jest zaangażowany i kreatywny w rozwiązywaniu bieżących problemów, jest systematyczny, bardzo dobrze zna zasady pisania tekstów naukowych. Dobry: student rozumie celowość przedstawianego w pracy licencjackiej problemu, umiejętnie z niewielką pomocą promotora wybiera odpowiednią literaturę, jest zaangażowany w rozwiązywaniu bieżących problemów, jest systematyczny, dobrze zna zasady pisania tekstów naukowych. Dostateczny: student potrzebuje dodatkowych wskazówek w poszukiwaniu i umiejętnym wykorzystaniu literatury, jest słabo zaangażowany w realizację kolejnych etapów pisania pracy, nie wykazuje aktywności podczas dyskusji, z pomocą prowadzącego przygotowuje tekst pracy licencjackiej. Niedostateczny: student nie rozumie sensu przedstawianego w pracy licencjackiej problemu, nie potrafi wybrać i analizować literatury i nie wykazuje zaangażowania, niedbale i z trudem przygotowuje kolejne fragmenty pracy licencjackiej, nie zna zasad pisania tekstów naukowych. |
Uwagi: |
dr Sławomir Borymski |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.