Tutoring ekspercki 2 [20-SD-S3-TUT2]
semestr zimowy 2021/2022
tutoring,
grupa nr 16
Przedmiot: | Tutoring ekspercki 2 [20-SD-S3-TUT2] |
Zajęcia: |
semestr zimowy 2021/2022 [2021/2022Z]
(zakończony)
tutoring [TUT], grupa nr 16 [pozostałe grupy] |
Termin i miejsce:
|
wielokrotnie, poniedziałek (niestandardowa częstotliwość), 8:00 - 9:30
sala Zajęcia zdalne Zdalny jaki jest adres? |
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań. |
Liczba osób w grupie: | 4 |
Limit miejsc: | (brak danych) |
Prowadzący: | Dominika Hofman-Kozłowska, Katarzyna Krasoń, Marcin Moroń, Agnieszka Skorupa |
Literatura: |
Hornowska, E. (2007). Testy psychologiczne. Teoria i praktyka. Wydawnictwo Naukowe Scholar. Łaguna, M. (2011). Maria Mańkowska, Wprowadzenie do psychometrii, Lublin: Wydawnictwo KUL 2010. Roczniki Psychologiczne, 14(2), 207-208. Schoonenboom, J., & Johnson, R. B. (2017). How to construct a mixed methods research design. KZfSS Kölner Zeitschrift für Soziologie und Sozialpsychologie, 69(2), 107-131. Yvonne Feilzer, M. (2010). Doing mixed methods research pragmatically: Implications for the rediscovery of pragmatism as a research paradigm. Journal of mixed methods research, 4(1), 6-16. Almalki, S. (2016). Integrating Quantitative and Qualitative Data in Mixed Methods Research--Challenges and Benefits. Journal of education and learning, 5(3), 288-296. |
Zakres tematów: |
1. Metodologia jakościowa i ilościowa, czy próba integracji podejść jest możliwa? 2. Teoria ugruntowana - krytyczna analiza podejścia 3. Zastosowanie programów komputerowych do analizy treści - MAXQDA 4. Kwestionariusze psychologiczne i pedagogiczne - zasady konstrukcji narzędzia 4. Praca nad konstrukcją kwestionariusza badawczego na podstawie zebranych danych jakościowych |
Metody dydaktyczne: |
Konsultacje indywidualne, dyskusja, prezentacja |
Metody i kryteria oceniania: |
Kryterium zaliczenia jest: - dokonanie analizy artykułów naukowych (20 pkt) - zaprezentowanie metody analizy treści i zestawu itemów pomiarowych, które można opracować na podstawie uprzednio zebranych danych jakościowych (30 pkt) - aktywny udział na zajęciach (10 pkt) 60-50 pkt - bdb 49-35 pkt - db+ 34-30 pkt - db 29-25 pkt - dst+ 24-20 pkt - dst 19-0 pkt - brak zaliczenia |
Uwagi: |
Tutoring ekspercki w dyscyplinie pedagogiki |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.