Uniwersytet Ślaski w Katowicach - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Tutoring ekspercki 2 [20-SD-S3-TUT2] semestr zimowy 2021/2022
tutoring, grupa nr 16

Przejdź do planu zaznaczono terminy wyświetlanej grupy
To jest strona grupy zajęciowej. Jeśli szukasz opisu przedmiotu, zobacz stronę przedmiotu
Przedmiot: Tutoring ekspercki 2 [20-SD-S3-TUT2]
Zajęcia: semestr zimowy 2021/2022 [2021/2022Z] (zakończony)
tutoring [TUT], grupa nr 16 [pozostałe grupy]
Termin i miejsce: Podana informacja o terminie jest orientacyjna. W celu uzyskania pewnej informacji obejrzyj kalendarz roku akademickiego lub skontaktuj się z wykładowcą (nieregularności zdarzają się przede wszystkim w przypadku zajęć odbywających się rzadziej niż co tydzień).
wielokrotnie, poniedziałek (niestandardowa częstotliwość), 8:00 - 9:30
sala Zajęcia zdalne
Zdalny jaki jest adres?
Terminy najbliższych spotkań: Daty odbywania się zajęć grupy. Prezentują informacje na podstawie zdefiniowanych w USOS terminów oraz spotkań.
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem.
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
Data i miejsceProwadzący
Liczba osób w grupie: 4
Limit miejsc: (brak danych)
Prowadzący: Dominika Hofman-Kozłowska, Katarzyna Krasoń, Marcin Moroń, Agnieszka Skorupa
Literatura:

Hornowska, E. (2007). Testy psychologiczne. Teoria i praktyka. Wydawnictwo Naukowe Scholar.

Łaguna, M. (2011). Maria Mańkowska, Wprowadzenie do psychometrii, Lublin: Wydawnictwo KUL 2010. Roczniki Psychologiczne, 14(2), 207-208.

Schoonenboom, J., & Johnson, R. B. (2017). How to construct a mixed methods research design. KZfSS Kölner Zeitschrift für Soziologie und Sozialpsychologie, 69(2), 107-131.

Yvonne Feilzer, M. (2010). Doing mixed methods research pragmatically: Implications for the rediscovery of pragmatism as a research paradigm. Journal of mixed methods research, 4(1), 6-16.

Almalki, S. (2016). Integrating Quantitative and Qualitative Data in Mixed Methods Research--Challenges and Benefits. Journal of education and learning, 5(3), 288-296.

Zakres tematów:

1. Metodologia jakościowa i ilościowa, czy próba integracji podejść jest możliwa?

2. Teoria ugruntowana - krytyczna analiza podejścia

3. Zastosowanie programów komputerowych do analizy treści - MAXQDA

4. Kwestionariusze psychologiczne i pedagogiczne - zasady konstrukcji narzędzia

4. Praca nad konstrukcją kwestionariusza badawczego na podstawie zebranych danych jakościowych

Metody dydaktyczne:

Konsultacje indywidualne, dyskusja, prezentacja

Metody i kryteria oceniania:

Kryterium zaliczenia jest:

- dokonanie analizy artykułów naukowych (20 pkt)

- zaprezentowanie metody analizy treści i zestawu itemów pomiarowych, które można opracować na podstawie uprzednio zebranych danych jakościowych (30 pkt)

- aktywny udział na zajęciach (10 pkt)

60-50 pkt - bdb

49-35 pkt - db+

34-30 pkt - db

29-25 pkt - dst+

24-20 pkt - dst

19-0 pkt - brak zaliczenia

Uwagi:

Tutoring ekspercki w dyscyplinie pedagogiki

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.
kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.0.3.0-2 (2024-04-26)