Uniwersytet Ślaski w Katowicach - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Marketing 4.0 i digital public relations [W3-SO-S2-MDPR] semestr letni 2022/2023
Wykład, grupa nr 1

powiększ
plan zajęć przedmiotu
zaznaczono (na zielono) terminy
aktualnie wyświetlanej grupy
To jest strona grupy zajęciowej. Jeśli szukasz opisu przedmiotu, zobacz stronę przedmiotu
Przedmiot: Marketing 4.0 i digital public relations [W3-SO-S2-MDPR]
Zajęcia: semestr letni 2022/2023 [2022/2023L] (w trakcie)
Wykład [W], grupa nr 1 [pozostałe grupy]
Termin i miejsce: Podana informacja o terminie jest orientacyjna. W celu uzyskania pewnej informacji obejrzyj kalendarz roku akademickiego lub skontaktuj się z wykładowcą (nieregularności zdarzają się przede wszystkim w przypadku zajęć odbywających się rzadziej niż co tydzień).
co druga środa (nieparzyste), 9:45 - 11:15
sala 336
Wydział Nauk Społecznych oraz Wydział Humanistyczny (Katowice, ul. Bankowa 11) jaki jest adres?
Zajęcia prowadzone z częstotliwością "co dwa tygodnie (nieparzyste)" odbywają się w pierwszym tygodniu od rozpoczęcia cyklu dydaktycznego (np. semestru), a potem co dwa tygodnie. Zajęcia prowadzone z częstotliwością "co dwa tygodnie (parzyste)" odbywają się w drugim tygodniu od rozpoczęcia cyklu dydaktycznego (np. semestru), a potem co dwa tygodnie. Jeśli zajęcia wypadają w dniu wolnym, to nie odbywają się, natomiast nie ma to wpływu na terminy kolejnych zajęć - odbędą się one dwa tygodnie później.
Terminy najbliższych spotkań: Daty odbywania się zajęć grupy. Prezentują informacje na podstawie zdefiniowanych w USOS terminów oraz spotkań.
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem.
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
Data i miejsceProwadzący
Liczba osób w grupie: 26
Limit miejsc: 43
Zaliczenie: Egzamin
Prowadzący: Dorota Nowalska-Kapuścik
Strona domowa grupy: https://informator.us.edu.pl/modules/109705/
Literatura:

J. Królewski, P. Sala,2013, E-marketing, PWN

G. Mazurek, 2017, E-marketing, PWN

Bajdak Andrzej (red.) – Internet w marketingu, PWE, Warszawa 2003

Frontczak T. – Twój biznes w Internecie. Podręcznik e-marketingu, Axel Springer Polska, Warszawa 2009

Mącik R. – Wykorzystanie Internetu w badaniach marketingowych, Wydawnictwo UMCS, Lublin 2009

Michalak P., Daszkiewicz D., Musz A., – Marketing wirusowy w Internecie, Helion, Gliwice 2009

Pankiewicz K. (red) – E-marketing w akcji, Helion, Gliwice 2008

Zakres tematów:

1.Podstawy marketingu internetowego. Określenie roli i istoty konsumenta.

2.Wprowadzenie do NET/DIGITAL PR. (Istota PR w Internecie, obszary PR)

3.Rynek e-commerce w Polsce i na świecie. Trendy e-commerce. M-commerce: marketing w urządzeniach mobilnych. E-mail marketing.

4. Off-line kontra on-line4P w marketingu internetowym

5. Rola marki w e-commerce, strategie e-marketingowa. Wideo i audio w komunikacji. Grywalizacja.

Poszczególne tematy zapewnią studentowi możliwość zrozumienia istoty i znaczenia procesów komunikacyjnych dla planowania działań w ramach kampanii e-marketingowych, wyposażą go w wiedzę dotyczącą sposobów określania grupy docelowej i jej cech, najważniejszych zasad obowiązujących w ramach e-commerce, zapewnią orientację w współczesnych mikro i makrotrendach MI. Zajęcia umożliwią studentowi trafne dobranie odpowiednich narzędzi, niezbędnych do planowania skutecznych działań sprzedażowych w e-commerce.

a także będzie potrafił dobrać odpowiednie narzędzia do planowania skutecznych strategii sprzedażowych.

Metody dydaktyczne:

Wykład wraz z prezentacją multimedialną.

Metody i kryteria oceniania:

Podstawą zaliczenia jest uzyskanie pozytywnej oceny z egzaminu końcowego. Egzamin przeprowadzony będzie w formie ustnej.

Uwagi:

2 semestr, Socjologia SBiNM (stacjonarne II stopnia)

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.
kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.0.0 (2023-07-12)