Marketing 4.0 i digital public relations [W3-SO-S2-MDPR]
semestr letni 2022/2023
Wykład,
grupa nr 1
Przedmiot: | Marketing 4.0 i digital public relations [W3-SO-S2-MDPR] |
Zajęcia: |
semestr letni 2022/2023 [2022/2023L]
(w trakcie)
Wykład [W], grupa nr 1 [pozostałe grupy] |
Termin i miejsce:
|
co druga środa (nieparzyste), 9:45 - 11:15
sala 336 Wydział Nauk Społecznych oraz Wydział Humanistyczny (Katowice, ul. Bankowa 11) jaki jest adres?
Zajęcia prowadzone z częstotliwością "co dwa tygodnie (nieparzyste)" odbywają się w pierwszym tygodniu od rozpoczęcia cyklu dydaktycznego (np. semestru), a potem co dwa tygodnie. Zajęcia prowadzone z częstotliwością "co dwa tygodnie (parzyste)" odbywają się w drugim tygodniu od rozpoczęcia cyklu dydaktycznego (np. semestru), a potem co dwa tygodnie. Jeśli zajęcia wypadają w dniu wolnym, to nie odbywają się, natomiast nie ma to wpływu na terminy kolejnych zajęć - odbędą się one dwa tygodnie później.
|
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań. |
Liczba osób w grupie: | 26 |
Limit miejsc: | 43 |
Zaliczenie: | Egzamin |
Prowadzący: | Dorota Nowalska-Kapuścik |
Strona domowa grupy: | https://informator.us.edu.pl/modules/109705/ |
Literatura: |
J. Królewski, P. Sala,2013, E-marketing, PWN G. Mazurek, 2017, E-marketing, PWN Bajdak Andrzej (red.) – Internet w marketingu, PWE, Warszawa 2003 Frontczak T. – Twój biznes w Internecie. Podręcznik e-marketingu, Axel Springer Polska, Warszawa 2009 Mącik R. – Wykorzystanie Internetu w badaniach marketingowych, Wydawnictwo UMCS, Lublin 2009 Michalak P., Daszkiewicz D., Musz A., – Marketing wirusowy w Internecie, Helion, Gliwice 2009 Pankiewicz K. (red) – E-marketing w akcji, Helion, Gliwice 2008 |
Zakres tematów: |
1.Podstawy marketingu internetowego. Określenie roli i istoty konsumenta. 2.Wprowadzenie do NET/DIGITAL PR. (Istota PR w Internecie, obszary PR) 3.Rynek e-commerce w Polsce i na świecie. Trendy e-commerce. M-commerce: marketing w urządzeniach mobilnych. E-mail marketing. 4. Off-line kontra on-line4P w marketingu internetowym 5. Rola marki w e-commerce, strategie e-marketingowa. Wideo i audio w komunikacji. Grywalizacja. Poszczególne tematy zapewnią studentowi możliwość zrozumienia istoty i znaczenia procesów komunikacyjnych dla planowania działań w ramach kampanii e-marketingowych, wyposażą go w wiedzę dotyczącą sposobów określania grupy docelowej i jej cech, najważniejszych zasad obowiązujących w ramach e-commerce, zapewnią orientację w współczesnych mikro i makrotrendach MI. Zajęcia umożliwią studentowi trafne dobranie odpowiednich narzędzi, niezbędnych do planowania skutecznych działań sprzedażowych w e-commerce. a także będzie potrafił dobrać odpowiednie narzędzia do planowania skutecznych strategii sprzedażowych. |
Metody dydaktyczne: |
Wykład wraz z prezentacją multimedialną. |
Metody i kryteria oceniania: |
Podstawą zaliczenia jest uzyskanie pozytywnej oceny z egzaminu końcowego. Egzamin przeprowadzony będzie w formie ustnej. |
Uwagi: |
2 semestr, Socjologia SBiNM (stacjonarne II stopnia) |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.