1. Ciągła ocena aktywności studenta na zajęciach, jego zaangażowanie i przygotowanie do ćwiczeń - ocena w skali punktowej 0-1, gdzie:
1 pkt- student jest przygotowany do zajęć, bierze czynny udział w dyskusji i potrafi uzasadniać swoją opinię;
0- student nie jest przygotowany do zajęć, prezentuje bierna postawę nie uczestniczy dyskusji i nie posiada umiejętności wyrażania i uzasadniania swojej opinii.
Końcowa ocena ustalana będzie na podstawie ilości uzyskanych punktów:
ocena bardzo dobra – powyżej 90%
ocena plus dobra – 90 do 81%
ocena dobra – 80 do 71%
ocena plus dostateczna – 70 do 61%
ocena dostateczna – 60 do 51%
ocena niedostateczna – poniżej 51%
Student, który uzyskał negatywną ocenę nie podlega dalszej ocenie.
2. Ocena przez prowadzącego zajęcia sprawozdań z realizacji zadań laboratoryjnych. Studenci zobowiązani są do oddania sprawozdania po każdym z ćwiczeniowych bloków tematycznych (oddzielne sprawozdanie dotyczące części mikrobiologicznej i fizjologicznej). Sprawozdanie będzie oceniane w skali ocen 2 do 5, gdzie 2 - oznacza sprawozdanie przygotowane niepoprawnie, które nie zawiera opisu realizacji doświadczenia, wyników oraz wniosków i ich interpretacji; 5 - oznacza sprawozdanie przygotowane poprawnie, zawierające opis realizacji doświadczenia, wyniki oraz wnioski i ich interpretację;
3. Ocena przez prowadzącego zajęcia przygotowania i przedstawienia prezentacji. Prezentacja będzie oceniana w skali ocen 2 do 5, gdzie 2 - oznacza nieprzygotowanie prezentacji lub jej skrajnie niski poziom, 5 - prezentacje perfekcyjną. W wygłoszenie prezentacji muszą być zaangażowani wszyscy studenci, którzy ja przygotowali.
|