Pracownia licencjacka I [W2-S1BT19-1BT-09]
semestr zimowy 2021/2022
Laboratorium,
grupa nr 25
Przedmiot: | Pracownia licencjacka I [W2-S1BT19-1BT-09] |
Zajęcia: |
semestr zimowy 2021/2022 [2021/2022Z]
(zakończony)
Laboratorium [L], grupa nr 25 [pozostałe grupy] |
Termin i miejsce:
|
każdy czwartek, 13:45 - 17:00
sala sale KM Wydział Nauk Przyrodniczych (Katowice, ul. Jagiellońska 28) jaki jest adres? |
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań. |
Liczba osób w grupie: | 1 |
Limit miejsc: | (brak danych) |
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę |
Prowadzący: | Katarzyna Kasperkiewicz |
Literatura: |
Przegląd literatury dotyczącej realizowanego tematu (w tym anglojęzycznej) dostępnej w formie podręczników akademickich oraz artykułów z baz naukowych (PubMed). |
Zakres tematów: |
2. Oddziaływanie bakteriofagów z komórkami Yersinia enterocolitica oraz pęcherzykami błony zewnętrznej. |
Metody dydaktyczne: |
1.Zajęcia laboratoryjne, pod nadzorem prowadzącego, których celem jest zaznajomienia studentów z technikami potrzebnymi do realizacji problemu badawczego. 2.Planowanie i prowadzenie eksperymentów naukowych prowadzących do realizacji części laboratoryjnej pracy dyplomowej. 3. Dyskusja na temat wykonanych doświadczeń i otrzymanych wyników. |
Metody i kryteria oceniania: |
Ciągła ocena umiejętności praktycznych: Bardzo dobry: student rozumie celowość badanego problemu, jest zaangażowany i kreatywny w rozwiązywaniu bieżących problemów, jest systematyczny, solidnie wykonuje i zna zasady stosowanych metod badawczych, bezbłędnie wykonuje obliczenia chemiczne, sporządza dokładną dokumentację, prawidłowo interpretuje wyniki, aktywnie uczestniczy w dyskusjach i dba o powierzone materiały i sprzęt laboratoryjny. Dobry: student rozumie celowość badanego problemu, jest zaangażowany w rozwiązywanie bieżących problemów, jest systematyczny, solidnie wykonuje i zna zasady stosowanych metod badawczych, wykonuje z pomocą obliczenia chemiczne, poprawnie sporządza dokumentację, interpretuje wyniki z niewielką pomocą prowadzącego, uczestniczy w dyskusjach i dba o powierzone materiały i sprzęt laboratoryjny. Dostateczny: student potrzebuje dodatkowych wskazówek do wykonania konkretnych zadań i posługiwania się aparaturą, jest słabo zaangażowany w realizację zajęć, nie wykazuje aktywności podczas dyskusji, ma problemy z obliczeniami chemicznymi i sporządzaniem odczynników, z pomocą prowadzącego sporządza dokumentację i interpretuje wyniki, dba o powierzone materiały i sprzęt laboratoryjny. Niedostateczny: student nie rozumie sensu prowadzonych zadań, niedbale wykonuje powierzone mu zadania, nie prowadzi rzetelnej dokumentacji, nie potrafi analizować wyników i wyciągać wniosków. |
Uwagi: |
dr Katarzyna Kasperkiewicz |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.