Uniwersytet Ślaski w Katowicach - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Marketing sztuki i prawo autorskie [W6-EM-S1-MST] semestr letni 2022/2023
Wykład, grupa nr 1

Przejdź do planu zaznaczono terminy wyświetlanej grupy
To jest strona grupy zajęciowej. Jeśli szukasz opisu przedmiotu, zobacz stronę przedmiotu
Przedmiot: Marketing sztuki i prawo autorskie [W6-EM-S1-MST]
Zajęcia: semestr letni 2022/2023 [2022/2023L] (zakończony)
Wykład [W], grupa nr 1 [pozostałe grupy]
Termin i miejsce: Podana informacja o terminie jest orientacyjna. W celu uzyskania pewnej informacji obejrzyj kalendarz roku akademickiego lub skontaktuj się z wykładowcą (nieregularności zdarzają się przede wszystkim w przypadku zajęć odbywających się rzadziej niż co tydzień).
każdy czwartek, 8:45 - 9:30
sala H1.4
Budynek H (Cieszyn, ul. Niemcewicza 2) jaki jest adres?
Terminy najbliższych spotkań: Daty odbywania się zajęć grupy. Prezentują informacje na podstawie zdefiniowanych w USOS terminów oraz spotkań.
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem.
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
Data i miejsceProwadzący
Liczba osób w grupie: 17
Limit miejsc: 14
Zaliczenie: Zaliczenie na ocenę
Prowadzący: Małgorzata Kaniowska
Literatura:

Michał Dziekoński, Robert Kozielski - "Jak szybko napisać profesjonalny plan marketingowy", Wydawnictwo Nieoczywiste 2017

Waldemar Gałuszka – „Biznes muzyczny”, Wydawnictwo PLACET 2022

Philip Kotler – „Marketing”, Dom Wydawniczy REBIS 2012

Grzegorz Mania, „Muzyka w prawie autorskim”, PWM 2020

Donald S. Passman – „All You Need to Know About the Music Business”, Penguin Books 2008

Zakres tematów:

Marketing jako zjawisko torujące ekonomii drogę do sztuki;

Omówienie podstawowych pojęć z zakresu marketingu:

1. misja, cele,

2. analiza SWOT,

3. strategia, taktyka,

4. promocja, reklama,

5. budżet;

Przemysł muzyczny na rynku kultury;

Prawo autorskie – podstawowe zagadnienia;

Praktyczne zastosowanie przepisów prawa autorskiego w kulturze i oświacie.

Metody dydaktyczne:

Wykład, prezentacja, studium przypadku, analiza tekstu, dyskusja.

Metody i kryteria oceniania:

Średnia arytmetyczna ocen z:

- testu pisemnego złożonego z dwóch części - wiedzy z zakresu marketingu oraz prawa autorskiego (każda z część testu zostaje oddzielnie oceniona, wyłącznie ocena pozytywna z obu kategorii kwalifikuje do zaliczenia przedmiotu)

- odpowiedzi ustnej w ramach aktywności podczas zajęć.

Dopuszcza się zaliczenie w formule hybrydowej lub zdalnej.

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.
kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.0.3.0-2 (2024-04-26)