![]() |
aktywny pracownik nieetatowy
|

mgr
Iwona Donocik
Zaloguj się, aby zobaczyć więcej.
Podstawowe informacje o użytkowniku
Terminy konsultacji dla studentów
Zgodne z zaplanowanym harmonogramem.
Zainteresowania
Edukacja włączająca, pedagogika specjalna, edukacja, socjalizacja osób z niepełnosprawnościami, surdopedagogika, logopedia, organizacja i zarządzanie oświatą, współpraca z organizacjami samorządowymi
Koordynowane przedmioty
2018/2019Z - Metodyka terapii osób z niepełnosprawnością sensoryczną 12-PE-ZTP-N2-3MTONS
2018/2019L - (B12) z zakresu konstruowania indywidualnych programów terapeutycznych: Konstruowanie indywidualnych programów terapeutycznych dla dzieci i młodzieży 12-OA-N1-3KIPT.1-DM
2018/2019L - (B12) z zakresu konstruowania indywidualnych programów terapeutycznych: Konstruowanie indywidualnych programów terapeutycznych dla dzieci i młodzieży 12-OA-S1-3KIPT.1-DM
2019/2020Z - Metody diagnozy osób z dysfunkcją słuchu 12-PA-SA-S2-31MDS
2019/2020Z - Metodyka terapii osób z niepełnosprawnością intelektualną 12-PE-ZTP-N2-4MTONI
2019/2020Z - Metodyka terapii osób z niepełnosprawnością sensoryczną 12-PE-ZTP-N2-3MTONS
2019/2020L - Metody kształcenia i rehabilitacji osób z lekką niepełnosprawnością intelektualną 12-OA-S1-7MKIROZL
2020/2021Z - Metody diagnozy osób z dysfunkcją słuchu W6-PA-SA-N2-31MDS
2020/2021Z - Metody diagnozy osób z dysfunkcją słuchu W6-PA-SEP-S2-MDS
Prowadzone przedmioty
2018/2019Z - Diagnoza i metody pracy z osobami z autyzmem i zespołem Aspergera 12-OA-N1-17DZA:
Ćwiczenia (grupa 1)
2018/2019Z - Diagnoza i metody pracy z osobami z autyzmem i zespołem Aspergera 12-OA-S1-17DZA:
Ćwiczenia (grupa 1)
2018/2019Z - Kształcenie nieseparacyjne dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi 12-PE-ZTP-N2-6TCP.1:
Ćwiczenia (grupa 1)
2018/2019Z - Metodyka terapii osób z niepełnosprawnością sensoryczną 12-PE-ZTP-N2-3MTONS:
Ćwiczenia (grupa 1)
2018/2019Z - Oligofrenopedagogika (pedagogika osób niepełnosprawnych intelektualnie) 12-OA-N1-OL:
Ćwiczenia (grupa 1)
2018/2019Z - Wczesne wspomaganie dziecka z dysfunkcją słuchu 12-PE-WD-N2-2WDS.1:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2018/2019L - (B12) z zakresu konstruowania indywidualnych programów terapeutycznych: Konstruowanie indywidualnych programów terapeutycznych dla dzieci i młodzieży 12-OA-N1-3KIPT.1-DM:
Ćwiczenia (grupa 1)
2018/2019L - (B12) z zakresu konstruowania indywidualnych programów terapeutycznych: Konstruowanie indywidualnych programów terapeutycznych dla dzieci i młodzieży 12-OA-S1-3KIPT.1-DM:
Ćwiczenia (grupa 1)
2018/2019L - (B14) z zakr. metodyk kszt.i rehab. osób z głębszą i głęboką niepełnospr. intelekt.:Metodyk.kszt. i rehab. osób z głębszą i głęboką niepełnospr. intelek.ze szczeg. uwzgl. czynności fizjoterapeut. 12-OA-N1-7MKIRO.1-F:
Ćwiczenia (grupa 1)
2019/2020Z - B(9) z zakresu metodyk specjalnych: Metodyka kształcenia separacyjnego 12-OA-N1-9MS.1-S:
Ćwiczenia (grupa 1)
2019/2020Z - Metodyka terapii osób z niepełnosprawnością intelektualną 12-PE-ZTP-N2-4MTONI:
Ćwiczenia (grupa 1)
2019/2020Z - Metodyka terapii osób z niepełnosprawnością sensoryczną 12-PE-ZTP-N2-3MTONS:
Ćwiczenia (grupa 1)
2019/2020Z - Wczesne wspomaganie dziecka (ze szczególnym uwzględnieniem dysfunkcji słuchu) W6-PA-SA-N2-9WW:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2019/2020Z - Wczesne wspomaganie dziecka z dysfunkcją słuchu 12-PE-WD-N2-2WDS.1:
Ćwiczenia (grupa 1)
2019/2020Z - Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka (ze szczególnym uwzględnieniem dysfunkcji słuchu) W6-PA-SEP-S2-WW:
Ćwiczenia (grupa 1)
2019/2020L - (B16) z zakresu metodyk specjalnych: Metodyka kształcenia nieseparacyjnego 2 12-OA-N1-12MS.2-NS:
Ćwiczenia (grupa 1)
2019/2020L - B10) z zakresu terapii zaburzeń mowy z elementami logopedii ogólnej: Terapia zaburzeń mowy z elementami logopedii ogólnej dzieci 12-OA-N1-TZMLO.1-D:
Ćwiczenia (grupa 1)
2019/2020L - Metody kształcenia i rehabilitacji osób z lekką niepełnosprawnością intelektualną 12-OA-S1-7MKIROZL:
Ćwiczenia (grupa 1)
2020/2021Z - Diagnozowanie pedagogiczne uczniów z zaburzeniami rozwoju W6-PE-OT-S2-DZR:
Ćwiczenia (grupa 1)
2020/2021Z - Metody diagnozy osób z dysfunkcją słuchu W6-PA-SA-N2-31MDS:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2020/2021Z - Terapia pedagogiczna uczniów z deficytami i zaburzeniami rozwoju W6-PE-OT-S2-TUDZR:
Ćwiczenia (grupa 1), Konwersatorium (grupa 1)
2020/2021Z - Wczesne wspomaganie dziecka (ze szczególnym uwzględnieniem dysfunkcji słuchu) W6-PA-SA-N2-9WW:
Ćwiczenia (grupa 1)
2020/2021Z - Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka (ze szczególnym uwzględnieniem dysfunkcji słuchu) W6-PA-SEP-S2-WW:
Ćwiczenia (grupa 1)
2020/2021L - (B14) z zakresu kszt. i rehab. osób z głębsza i głęboką niepełnospr. inttelek.: Metody kszta. i rehab. osób z głębsza i głęboką niepełnospr. intel.ze szczeg. uwzgl. edukacji 12-OA-S1-7MKIRO.2-E:
Ćwiczenia (grupa 1)