![]() |
aktywny pracownik nieetatowy
|

dr
Anna Waligóra
Zaloguj się, aby zobaczyć więcej.
Podstawowe informacje o użytkowniku
Terminy konsultacji dla studentów
Wydział Pedagogiki i Psychologii
ul. Grażyńskiego 53, Katowice
pokój 229
wtorek 8.00 - 11.00
Zainteresowania
Pedagogika medialna
Cyberprzemoc
Ryzykowne zachowania dzieci i młodzieży w Sieci
Agresja elektroniczna wobec nauczycieli
Pedeutologia
Neurodydaktyka
Koordynowane przedmioty
2013/2014Z - PRAKTYKA PSYCHOLOGICZNO-PEDAGOGICZNA 0301-MT-S1-12-PRAKT
2013/2014L - Fakultet - Warsztaty umiejętności pedagoga – zasady skutecznej komunikacji 06-PE-OG-S1-13.11
2014/2015Z - Pedagogika 02-FP-PN-S2-Ped
2014/2015L - Fakultet specjalnościowy - Wykorzystanie elementów metody Integracji Sensorycznej w pracy terapeutycznej z dzieckiem 06-PE-EWP-N1-39.5
2014/2015L - Oligofrenologopedia 06-PC-S1-37
2014/2015L - Pedagogika 02-FP-PN-S1-Ped
2014/2015L - Praca z dzieckiem z trudnościami wychowawczymi 06-PE-EWP-S2-19
2015/2016Z - Pedagogika 02-FP-PN-S2-Ped
2015/2016L - Fakultet - Warsztat rozwoju osobistego - profilaktyka wypalenia zawodowego 06-PE-EWP-N2-44.9
2015/2016L - Fakultet - Wykorzystanie elementów metody Integracji Sensorycznej w pracy terapeutycznej z dzieckiem 06-PC-S1-52.5
2015/2016L - Fakultet - Zastosowanie kinzejologii edukacyjnej w pracy terapeutycznej z dzieckiem - warsztat nauczyciela edukacji wczesnoszkolnej 06-PE-EWP-N2-44.5
2015/2016L - Fakultet specjalnosciowy - Warsztat rozwoju osobistego – profilaktyka wypalenia zawodowego 06-PE-R-S1-22.7
2015/2016L - Fakultet specjalnościowy - Warsztat rozwoju osobistego – profilaktyka wypalenia zawodowego 06-PE-R-N1-23.6
2015/2016L - Fakultet specjalnościowy - Wykorzystanie elementów metody Integracji Sensorycznej w pracy terapeutycznej z dzieckiem 06-PE-EWP-S1-39.14
2015/2016L - Fakultet specjalnościowy - Wykorzystanie elementów metody Integracji Sensorycznej w pracy terapeutycznej z dzieckiem 06-PE-OP-S1-22.7
2015/2016L - Fakultet specjalnościowy - Wykorzystanie elementów metody Integracji Sensorycznej w pracy terapeutycznej z dzieckiem 06-PE-EWP-N1-39.5
2015/2016L - Pedagogika 02-FP-PN-S1-Ped
2016/2017Z - Fakultet - Wykorzystanie elementów metody Integracji Sensorycznej w pracy terapeutycznej z dzieckiem 06-PE-EP-N2-30.9
2016/2017Z - Fakultet - Wykorzystanie elementów metody Integracji Sensorycznej w pracy terapeutycznej z dzieckiem 06-PE-EP-S2-30.9
2016/2017Z - Pedagogika 02-FP-PN-S2-Ped
2016/2017Z - Pedeutologia 06-PE-N2-08
2016/2017Z - Pedeutologia 06-PE-S2-08
2016/2017Z - Wprowadzenie do pedeutologii 06-PE-EWP-N1-29
2016/2017Z - Wprowadzenie do pedeutologii 06-PE-EWP-S1-30
2016/2017L - Fakultet - Wykorzystanie elementów metody Integracji Sensorycznej w pracy terapeutycznej z dzieckiem 06-PE-EP-N2-30.9
2016/2017L - Fakultet - Wykorzystanie elementów metody Integracji Sensorycznej w pracy terapeutycznej z dzieckiem 06-PE-EP-S2-30.9
2016/2017L - Fakultet - Zastosowanie kinezjologii edukacyjnej w pracy terapeutycznej z dzieckiem - warsztat nauczyciela 06-PC-S1-53.8
2016/2017L - Fakultet specjalnosciowy - Warsztat rozwoju osobistego – profilaktyka wypalenia zawodowego 06-PE-R-S1-22.7
2016/2017L - Fakultet specjalnościowy - Praca z dzieckiem z zaburzeniami rozwoju mowy i słuchu 06-PE-OP-S1-22.19
2016/2017L - Fakultet specjalnościowy - Warsztat rozwoju osobistego – profilaktyka wypalenia zawodowego 06-PE-R-N1-23.6
2016/2017L - Fakultet specjalnościowy - Zastosowanie kinezjologii edukacyjnej w pracy terapeutycznej z dzieckiem - warsztat nauczyciela edukacji wczesnoszkolnej 06-PE-EWP-N1-39.23
2016/2017L - Fakultet specjalnościowy - Zastosowanie kinezjologii edukacyjnej w pracy terapeutycznej z dzieckiem - warsztat nauczyciela edukacji wczesnoszkolnej 06-PE-EWP-S1-39.26
2016/2017L - Pedagogika 02-FP-PN-S1-Ped
Prowadzone przedmioty
2013/2014Z - PRAKTYKA PSYCHOLOGICZNO-PEDAGOGICZNA 0301-MT-S1-12-PRAKT:
Konwersatorium (grupa 1), Konwersatorium (grupa 2)
2013/2014Z - PRAKTYKA PSYCHOLOGICZNO-PEDAGOGICZNA (III i IV ETAP EDUKACYJNY) 0301-MT-S2-12-PPPEB:
Praktyka (grupa 2)
2013/2014L - Fakultet - Warsztaty umiejętności pedagoga – zasady skutecznej komunikacji 06-PE-OG-S1-13.11:
Ćwiczenia (grupa 1)
2014/2015Z - Pedeutologia 06-PE-N2-08:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3), Ćwiczenia (grupa 4)
2014/2015Z - Wczesne wspomaganie dziecka niepełnosprawnego intelektualnie 06-PE-REW-N2-11:
Ćwiczenia (grupa 1)
2014/2015Z - Wczesne wspomaganie dziecka niepełnosprawnego intelektualnie 06-PE-REW-S2-11:
Ćwiczenia (grupa 1)
2014/2015L - Fakultet specjalnościowy - Wykorzystanie elementów metody Integracji Sensorycznej w pracy terapeutycznej z dzieckiem 06-PE-EWP-N1-39.5:
Ćwiczenia (grupa 1)
2014/2015L - Praca z dzieckiem z trudnościami wychowawczymi 06-PE-EWP-S2-19:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2015/2016Z - Wczesne wspomaganie dziecka niepełnosprawnego intelektualnie 06-PE-REW-S2-11:
Ćwiczenia (grupa 1)
2015/2016L - Fakultet - Warsztat rozwoju osobistego - profilaktyka wypalenia zawodowego 06-PE-EWP-N2-44.9:
Ćwiczenia (grupa 1)
2015/2016L - Fakultet - Wykorzystanie elementów metody Integracji Sensorycznej w pracy terapeutycznej z dzieckiem 06-PC-S1-52.5:
Ćwiczenia (grupa 1)
2015/2016L - Fakultet - Zastosowanie kinzejologii edukacyjnej w pracy terapeutycznej z dzieckiem - warsztat nauczyciela edukacji wczesnoszkolnej 06-PE-EWP-N2-44.5:
Ćwiczenia (grupa 1)
2015/2016L - Fakultet specjalnosciowy - Warsztat rozwoju osobistego – profilaktyka wypalenia zawodowego 06-PE-R-S1-22.7:
Ćwiczenia (grupa 1)
2015/2016L - Fakultet specjalnościowy - Warsztat rozwoju osobistego – profilaktyka wypalenia zawodowego 06-PE-R-N1-23.6:
Ćwiczenia (grupa 1)
2015/2016L - Fakultet specjalnościowy - Wykorzystanie elementów metody Integracji Sensorycznej w pracy terapeutycznej z dzieckiem 06-PE-EWP-S1-39.14:
Ćwiczenia (grupa 1)
2015/2016L - Fakultet specjalnościowy - Wykorzystanie elementów metody Integracji Sensorycznej w pracy terapeutycznej z dzieckiem 06-PE-OP-S1-22.7:
Ćwiczenia (grupa 1)
2015/2016L - Fakultet specjalnościowy - Wykorzystanie elementów metody Integracji Sensorycznej w pracy terapeutycznej z dzieckiem 06-PE-EWP-N1-39.5:
Ćwiczenia (grupa 1)
2016/2017Z - Fakultet - Wykorzystanie elementów metody Integracji Sensorycznej w pracy terapeutycznej z dzieckiem 06-PE-EP-N2-30.9:
Ćwiczenia (grupa 1)
2016/2017Z - Fakultet - Wykorzystanie elementów metody Integracji Sensorycznej w pracy terapeutycznej z dzieckiem 06-PE-EP-S2-30.9:
Ćwiczenia (grupa 1)
2016/2017Z - Pedeutologia 06-PE-N2-08:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Wykład (grupa 1), Wykład (grupa 2)
2016/2017Z - Pedeutologia 06-PE-S2-08:
Ćwiczenia (grupa 3), Wykład (grupa 1), Wykład (grupa 2), Wykład (grupa 3)
2016/2017L - Fakultet - Wykorzystanie elementów metody Integracji Sensorycznej 06-PC-S1-52.12:
Ćwiczenia (grupa 1)
2016/2017L - Fakultet - Wykorzystanie elementów metody Integracji Sensorycznej w pracy terapeutycznej z dzieckiem 06-PE-EP-N2-30.9:
Ćwiczenia (grupa 1)
2016/2017L - Fakultet - Wykorzystanie elementów metody Integracji Sensorycznej w pracy terapeutycznej z dzieckiem 06-PE-EP-S2-30.9:
Ćwiczenia (grupa 1)
2016/2017L - Fakultet - Zastosowanie kinezjologii edukacyjnej w pracy terapeutycznej z dzieckiem - warsztat nauczyciela 06-PC-S1-53.8:
Ćwiczenia (grupa 1)
2016/2017L - Fakultet specjalnosciowy - Warsztat rozwoju osobistego – profilaktyka wypalenia zawodowego 06-PE-R-S1-22.7:
Ćwiczenia (grupa 1)
2016/2017L - Fakultet specjalnościowy - Praca z dzieckiem z zaburzeniami rozwoju mowy i słuchu 06-PE-OP-S1-22.19:
Ćwiczenia (grupa 1)
2016/2017L - Fakultet specjalnościowy - Warsztat rozwoju osobistego – profilaktyka wypalenia zawodowego 06-PE-R-N1-23.6:
Ćwiczenia (grupa 1)
2016/2017L - Fakultet specjalnościowy - Zastosowanie kinezjologii edukacyjnej w pracy terapeutycznej z dzieckiem - warsztat nauczyciela edukacji wczesnoszkolnej 06-PE-EWP-N1-39.23:
Ćwiczenia (grupa 1)
2016/2017L - Fakultet specjalnościowy - Zastosowanie kinezjologii edukacyjnej w pracy terapeutycznej z dzieckiem - warsztat nauczyciela edukacji wczesnoszkolnej 06-PE-EWP-S1-39.26:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2016/2017L - Pedagogika 02-FP-PN-S1-Ped:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3), Wykład (grupa 1)