aktywny pracownik nieetatowy
|
dr
Beata Skotnicka
Zaloguj się, aby zobaczyć więcej.
Podstawowe informacje o użytkowniku
Terminy konsultacji dla studentów
semestr letni: poniedziałek, środa godz. 13.00-13.45
Koordynowane przedmioty
2018/2019L - (B10) z zakresu terapii zaburzeń mowy z elementami logopedii ogólnej: Terapia zaburzeń mowy z elementami logopedii ogólnej dzieci 12-OA-N1-1TZMLO.1-D
2018/2019L - (B10) z zakresu terapii zaburzeń mowy z elementami logopedii ogólnej: Terapia zaburzeń mowy z elementami logopedii ogólnej dzieci 12-OA-S1-1TZMLO.1-D
2018/2019L - Logopedia 12-PE-WIP-S1-6L
2019/2020Z - Podstawy pedagogiki specjalnej 12-PE-AR-S1-2PPS
2019/2020Z - Podstawy pedagogiki specjalnej 12-PE-WIP-N1-5PPS
2019/2020Z - Podstawy pedagogiki specjalnej 12-PE-WIP-S1-6PPS
2019/2020Z - Podstawy pedagogiki specjalnej W6-PE-SR-N1-PPS
2019/2020Z - Podstawy pedagogiki specjalnej-różnice programowe W6-PA-SA-N2-RPPS
2019/2020Z - Współczesne koncepcje pedagogiki specjalnej W6-PA-N2-3WKPS
2019/2020Z - Współczesne koncepcje pedagogiki specjalnej W6-PA-SEP-S2-WKPS
2019/2020L - (B10) z zakresu terapii zaburzeń mowy z elementami logopedii ogólnej: Terapia zaburzeń mowy z elementami logopedii ogólnej dzieci 12-OA-S1-1TZMLO.1-D
2019/2020L - B10) z zakresu terapii zaburzeń mowy z elementami logopedii ogólnej: Terapia zaburzeń mowy z elementami logopedii ogólnej dzieci 12-OA-N1-TZMLO.1-D
2019/2020L - Logopedia 12-PE-WIP-N1-5L
2019/2020L - Logopedia 12-PE-WIP-S1-6L
2019/2020L - Pedagogika terapeutyczna W6-PA-SA-N2-24PT
2019/2020L - Podstawy pedagogiki specjalnej-różnice programowe W6-PA-SA-N2-RPPS
2019/2020L - Podstawy pedagogiki specjalnej-różnice programowe W6-PA-SEP-S2-RPPS
2019/2020L - Terapia specyficznych trudnosci dziecka w czytaniu i pisaniu róznice programowe) 12-PE-ZTP-N1-TCP-R
2020/2021Z - Podstawy pedagogiki specjalnej W6-PE-SR-S1-PPS
2020/2021Z - Współczesne koncepcje pedagogiki specjalnej W6-PA-N2-3WKPS
2020/2021Z - Współczesne koncepcje pedagogiki specjalnej W6-PA-SEP-S2-WKPS
2020/2021L - (B10) z zakresu terapii zaburzeń mowy z elementami logopedii ogólnej: Terapia zaburzeń mowy z elementami logopedii ogólnej dzieci 12-OA-S1-1TZMLO.1-D
2020/2021L - Diagnoza i terapia logopedyczna W6-PP-NM-DIAGLOG
2020/2021L - Diagnoza i terapia logopedyczna W6-PP-SM-DTL
2020/2021L - Logopedia 12-PE-WIP-N1-5L
2020/2021L - Logopedia 12-PE-WIP-S1-6L
2020/2021L - Pedagogika terapeutyczna W6-PA-SA-N2-24PT
2020/2021L - Podstawy pedagogiki specjalnej-różnice programowe W6-PA-SEP-S2-RPPS
2021/2022Z - Pedagogika specjalna W6-PP-SM-PSPEC
2021/2022Z - Współczesne koncepcje pedagogiki specjalnej W6-PA-SEP-S2-WKPS
2021/2022L - Diagnoza i terapia logopedyczna W6-PP-NM-DIAGLOG
2021/2022L - Diagnoza i terapia logopedyczna W6-PP-SM-DTL
2021/2022L - Kształcenie integracyjne i włączające W3-PC-MJS2-PS-5
2021/2022L - Podstawy pedagogiki korekcyjnej W6-PE-KT-S1-E1.PPK
2021/2022L - Podstawy pedagogiki osób z niepełnosprawnością intelektualną W6-PE-KT-S1-C3.PNI
2021/2022L - Podstawy pedagogiki specjalnej-różnice programowe W6-PA-SEP-S2-RPPS
2021/2022L - Teoria kształcenia specjalnego W6-PA-SEP-S2-TKS
2022/2023Z - Konteksty organizacyjne w edukacji włączającej W6-PE-KT-S1-KOEW
2022/2023Z - Podstawy pedagogiki specjalnej W6-PE-SR-S1-PPS
2022/2023Z - Proseminarium W6-PE-S1-PRO
2022/2023L - Diagnoza i terapia logopedyczna W6-PP-NM-DIAGLOG
2022/2023L - Diagnoza i terapia logopedyczna W6-PP-SM-DTL
2022/2023L - Konteksty organizacyjne w edukacji włączającej W3-PC-MJS-PS4-14
2022/2023L - Seminarium dyplomowe cz.1 W6-PE-KT-S1-SD.1
Prowadzone przedmioty
2018/2019L - (B10) z zakresu terapii zaburzeń mowy z elementami logopedii ogólnej: Terapia zaburzeń mowy z elementami logopedii ogólnej dzieci 12-OA-N1-1TZMLO.1-D:
Wykład (grupa 1)
2018/2019L - (B10) z zakresu terapii zaburzeń mowy z elementami logopedii ogólnej: Terapia zaburzeń mowy z elementami logopedii ogólnej dzieci 12-OA-S1-1TZMLO.1-D:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2019/2020Z - Podstawy pedagogiki specjalnej 12-PE-WIP-S1-6PPS:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2019/2020Z - Podstawy pedagogiki specjalnej-różnice programowe W6-PA-SA-N2-RPPS:
Ćwiczenia (grupa 1)
2019/2020L - (B10) z zakresu terapii zaburzeń mowy z elementami logopedii ogólnej: Terapia zaburzeń mowy z elementami logopedii ogólnej dzieci 12-OA-S1-1TZMLO.1-D:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2019/2020L - B10) z zakresu terapii zaburzeń mowy z elementami logopedii ogólnej: Terapia zaburzeń mowy z elementami logopedii ogólnej dzieci 12-OA-N1-TZMLO.1-D:
Wykład (grupa 1)
2019/2020L - Terapia specyficznych trudnosci dziecka w czytaniu i pisaniu róznice programowe) 12-PE-ZTP-N1-TCP-R:
Wykład (grupa 1)
2020/2021L - (B10) z zakresu terapii zaburzeń mowy z elementami logopedii ogólnej: Terapia zaburzeń mowy z elementami logopedii ogólnej dzieci 12-OA-S1-1TZMLO.1-D:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2020/2021L - Diagnoza i terapia logopedyczna W6-PP-NM-DIAGLOG:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2021/2022L - Diagnoza i terapia logopedyczna W6-PP-NM-DIAGLOG:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2021/2022L - Diagnoza i terapia logopedyczna W6-PP-SM-DTL:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Wykład (grupa 1)
2021/2022L - Podstawy pedagogiki korekcyjnej W6-PE-KT-S1-E1.PPK:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2021/2022L - Podstawy pedagogiki osób z niepełnosprawnością intelektualną W6-PE-KT-S1-C3.PNI:
Wykład (grupa 1)
2022/2023Z - Konteksty organizacyjne w edukacji włączającej W6-PE-KT-S1-KOEW:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2022/2023L - Diagnoza i terapia logopedyczna W6-PP-NM-DIAGLOG:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)