![]() |
adiunkt w jednostce Wydział Nauk Społecznych
|

dr
Natalia Stankowska
Zaloguj się, aby zobaczyć więcej.
Podstawowe informacje o użytkowniku
Terminy konsultacji dla studentów
Dr Natalia Stankowska
Grażyńskiego 53 p 229
Zainteresowania
Zainteresowania: Pedagogika specjalna, pedagogika resocjalizacyjna, penitencjarystyka
Tematyka:: zaburzenia w zachowaniu, niedostosowanie społeczne dzieci i młodzieży, proces resocjalizacji, patologie społeczne, polityka penitencjarna, społeczne konteksty funkcjonowania osób z niepełnosprawnościami i osób nieprzystosowanych społecznie
Koordynowane przedmioty
2013/2014L - Fakultet - Kontrowersje wokół zaburzeń zachowania 06-PE-OP-N2-16.4
2013/2014L - Profilaktyka i komunikacja społeczna osób niepełnosprawnych 06-PE-REW-N2-15.1
2014/2015L - Fakultet - Kontrowersje wokół zaburzeń zachowania 06-PE-R-S2-17.2
2014/2015L - Profilaktyka i komunikacja społeczna osób niepełnosprawnych 06-PE-REW-N2-15.1
2015/2016Z - Seminarium (cz.3) 06-PE-REW-S2-12.2
2015/2016Z - Seminarium (sem. 3) 06-PC-S1-24
2015/2016Z - Zaburzenia zachowania dzieci i młodzieży 06P-TP-NP-ZZDM
2015/2016L - Fakultet - Kontrowersje wokół zaburzeń zachowania 06-PE-R-S2-17.2
2015/2016L - Fakultet specjalnościowy - Resocjalizacja w placówkach penitencjarnych. 06-PE-R-N1-23.7
2015/2016L - Fakultet specjalnościowy - Resocjalizacja w placówkach penitencjarnych. 06-PE-R-S1-22.8
2015/2016L - Pedagogika specjalna 06-PE-OG-N1-26
2015/2016L - Pedagogika specjalna 06-PE-OG-S1-26
2015/2016L - Seminarium (cz.4) 06-PE-REW-S2-13.3
2015/2016L - Seminarium (sem. 4) 06-PC-S1-25
2016/2017Z - Praca socjalna z osobami z niepełnosprawnością 06-PE-REW-S2-03
2016/2017Z - Społeczno-kulturowy wymiar niepełnosprawności 06-PE-REW-S2-1.1
2016/2017Z - Zaburzenia zachowania dzieci i młodzieży 06-PE-REW-S2-02
2016/2017L - Fakultet specjalnościowy - Resocjalizacja w placówkach penitencjarnych 06-PE-OP-S1-22.18
2017/2018Z - Społeczno-kulturowy wymiar niepełnosprawności 06-PE-REW-S2-1.1
2017/2018Z - Zaburzenia zachowania dzieci i młodzieży 06-PE-REW-S2-02
2017/2018Z - Zaburzenia zachowania dzieci i młodzieży 06P-TP-NP-ZZDM
2017/2018L - Fakultet specjalnościowy - Kontrowersje wokół zaburzeń zachowania (interpretacje pedagogiczne) 06-PE-EWP-S1-39.28
2017/2018L - Fakultet specjalnościowy - Kontrowersje wokół zaburzeń zachowania (interpretacje pedagogiczne) 06-PE-OP-S1-22.21
2017/2018L - Fakultet specjalnościowy - Kontrowersje wokół zaburzeń zachowania (interpretacje pedagogiczne) 06-PE-RT-S1-31.1
2018/2019Z - Moduł do wyboru I - Podstawy psychomotoryki 06-PC-N1-MDWI.II
2018/2019Z - Społeczno-kulturowy wymiar niepełnosprawności 06-PE-REW-S2-1.1
2018/2019Z - Zaburzenia zachowania dzieci i młodzieży 06-PE-REW-S2-02
2018/2019L - Fakultet specjalnościowy - Kontrowersje wokół zaburzeń zachowania (interpretacje pedagogiczne) 06-PE-EWP-S1-39.28
2018/2019L - Fakultet specjalnościowy - Kontrowersje wokół zaburzeń zachowania (interpretacje pedagogiczne) 06-PE-OP-S1-22.21
2018/2019L - Fakultet specjalnościowy - Kontrowersje wokół zaburzeń zachowania (interpretacje pedagogiczne) 06-PE-RT-S1-31.1
2018/2019L - Zaburzenia zachowania dzieci i młodzieży 06P-KERO-NP-ZZDiM
2019/2020Z - Moduł do wyboru I - Podstawy psychomotoryki 06-PC-N1-MDWI.II
2019/2020Z - OGÓLNE PRZYGOTOWANIE PEDAGOGICZNE 0301-MT-S1-12-OPPE
2019/2020Z - Społeczno-kulturowy wymiar niepełnosprawności W3-PE-REW-S2-SPKW
2019/2020Z - Wsparcie społeczne rodziny z dzieckiem z niepełnosprawnością W3-PE-REW-S2-WSPSPOŁ
2019/2020Z - Zaburzenia zachowania dzieci i młodzieży W3-PE-REW-S2-ZABZACH
2019/2020L - Fakultet specjalnościowy - Kontrowersje wokół zaburzeń zachowania (interpretacje pedagogiczne) 06-PE-EWP-S1-39.28
2020/2021Z - Moduł do wyboru I - Podstawy psychomotoryki 06-PC-N1-MDWI.II
2020/2021Z - Społeczno-kulturowy wymiar niepełnosprawności W3-PE-REW-N2-SPKWN
2020/2021Z - Społeczno-kulturowy wymiar niepełnosprawności W3-PE-REW-S2-SPKW
2020/2021Z - Wsparcie społeczne rodziny z dzieckiem z niepełnosprawnością W3-PE-REW-S2-WSPSPOŁ
2020/2021Z - Zaburzenia zachowania dzieci i młodzieży W3-PE-REW-N2-ZABZACH
2020/2021Z - Zaburzenia zachowania dzieci i młodzieży W3-PE-REW-S2-ZABZACH
2020/2021L - Fakultet specjalnościowy - Kontrowersje wokół zaburzeń zachowania (interpretacje pedagogiczne) 06-PE-EWP-S1-39.28
2020/2021L - Fakultet specjalnościowy - Kontrowersje wokół zaburzeń zachowania (interpretacje pedagogiczne) 06-PE-RT-S1-31.1
2020/2021L - PODSTAWY PEDAGOGIKI DLA NAUCZYCIELI I W4-MT-S1-19-PPEDI
2020/2021L - Przedmiot fakultatywny G- Kontrowersje wokół zaburzeń zachowania W3-PE-MJS-PPiW-FAK7
2020/2021L - Warsztaty pisania prac dyplomowych W3-PE-EWP-N2-WPPD
2020/2021L - Warsztaty pisania prac dyplomowych W3-PE-EWP-S2-WPPD
2021/2022Z - Fakultet 3- Refleksje pedagogiczne w głównych trendach społecznych XXI wieku W3-PE-EWP1-N2-FAK13
2021/2022Z - Fakultet 3- Refleksje pedagogiczne w głównych trendach społecznych XXI wieku W3-PE-EWP1-S2-FAK11
2021/2022Z - Fakultet- Kontrowersje wokół zaburzeń zachowania W3-PE-OWITP2-N1-FAK9
2021/2022Z - Fakultet- Kontrowersje wokół zaburzeń zachowania W3-PE-OWITP2-S1-FAK6
2021/2022Z - Fakultet- Kontrowersje wokół zaburzeń zachowania W3-PE-RT2-N1-FAK2
2021/2022Z - Fakultet- Kontrowersje wokół zaburzeń zachowania W3-PE-RT2-S1-FAK1
2021/2022Z - Kompetencje komunikacyjne pedagoga W3-PE-OWITP5-S1-2
2021/2022Z - Moduł seminaryjny 1 W3-PE-OWITP3-N1-2
2021/2022Z - Pedagogika specjalna W3-PE-MJN3-PPIW-6
2021/2022Z - Społeczno-kulturowy wymiar niepełnosprawności W3-PE-REW-S2-SPKW
2021/2022Z - Wsparcie społeczne rodziny z dzieckiem z niepełnosprawnością W3-PE-REW-S2-WSPSPOŁ
2021/2022Z - Zaburzenia zachowania dzieci i młodzieży W3-PE-REW-S2-ZABZACH
2021/2022L - Fakultet-Kontrowersje wokól zaburzeń zachowania W3-PE-OW-S2-FAK10
2021/2022L - Moduł Seminaryjny 2 W3-PE-OWITP4-N1-3
2021/2022L - PODSTAWY PEDAGOGIKI DLA NAUCZYCIELI I W4-MT-S1-19-PPEDI
2021/2022L - Warsztaty pisania prac dyplomowych W3-PE-EWP-N2-WPPD
2021/2022L - Warsztaty pisania prac dyplomowych W3-PE-EWP-S2-WPPD
2022/2023Z - Fakultet- Kontrowersje wokół zaburzeń zachowania W3-PE-OWITP2-S1-FAK6
2022/2023Z - Fakultet: Refleksje pedagogiczne w głównych trendach społecznych XXI wieku W3-PE-REP-S1-FA3
2022/2023Z - Kompetencje komunikacyjne pedagoga W3-PE-OWITP5-S1-2
2022/2023Z - Pedagogika specjalna W3-PE-MJN3-PPIW-6
2022/2023Z - Programy wychowawcze i profilaktyczne w edukacji W3-PC-MJS-PS4-3
2022/2023Z - Seminarium 3 W3-PE-OWITP5-N1-16
2022/2023L - Metodyka treningu umiejętności społecznych W3-PC-MJS2-PS-9
2022/2023L - Moduł seminaryjny 4 W3-PE-OWITP6-N1-18
2022/2023L - PODSTAWY PEDAGOGIKI DLA NAUCZYCIELI W4-MT-S1-22-PPED
2023/2024Z - Fakultet- Kontrowersje wokół zaburzeń zachowania W3-PE-OWITP2-S1-FAK6
2023/2024Z - Fakultet: Refleksje pedagogiczne w głównych trendach społecznych XXI wieku W3-PE-FAK3-N1-2
2023/2024Z - Fakultet: Refleksje pedagogiczne w głównych trendach społecznych XXI wieku W3-PE-REP-S1-FA3
2023/2024Z - Kompetencje komunikacyjne pedagoga W3-PE-OWITP5-S1-2
2023/2024Z - Pedagogika specjalna W3-PE-MJN3-PPIW-6
2023/2024Z - Pedagogika specjalna W3-PE-MJS3-PPIW-6
2023/2024Z - Programy wychowawcze i profilaktyczne w edukacji W3-PC-MJS-PS4-3
2023/2024Z - Zagrożenia i patologie społeczne W3-PC-MJS-PS5-5
2023/2024L - Blok fakultatywy F - Refleksje pedagogiczne w głównych trendach społecznych XXI wieku W3-PE-MJN-PPIW3-F1.3
2023/2024L - Fakultet G- Refleksje pedagogiczne w głównych trendach społecznych XXI wieku W3-PE-MJN-PPIW1-FA12
2023/2024L - Fakultet G- Refleksje pedagogiczne w głównych trendach społecznych XXI wieku W3-PE-MJS-PPIW1-FA12
2023/2024L - Fakultet: Kontrowersje wokół zaburzeń zachowania W3-PE-FAK4-N1-7
2023/2024L - KN-PEDAGOGIKA I W4-MT-S1-23-PED1
2023/2024L - Metodyka treningu umiejętności społecznych W3-PC-MJS2-PS-9
Prowadzone przedmioty
2012/2013L - Przedmiot do wyboru - Resocjalizacja w placówkach penitencjarnych 06-1NR33.3:
Wykład (grupa 1)
2012/2013L - Przedmiot do wyboru - Resocjalizacja w placówkach penitencjarnych 06-1SR33.2:
Wykład (grupa 1)
2013/2014Z - Przedmiot do wyboru - Resocjalizacja w placówkach penitencjarnych 06-1NR33.3:
Ćwiczenia (grupa 1)
2013/2014L - Fakultet - Kontrowersje wokół zaburzeń zachowania 06-PE-OP-N2-16.4:
Ćwiczenia (grupa 1)
2013/2014L - Profilaktyka i komunikacja społeczna osób niepełnosprawnych 06-PE-REW-N2-15.1:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2013/2014L - Profilaktyka i komunikacja społeczna osób niepełnosprawnych 06-PE-REW-S2-15:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2014/2015L - Fakultet specjalnościowy - Kontrowersje wokół zaburzeń zachowania 06-PE-R-N1-23:
Ćwiczenia (grupa 1)
2014/2015L - Fakultet specjalnościowy - Kontrowersje wokół zaburzeń zachowania 06-PE-R-S1-22.1:
Ćwiczenia (grupa 1)
2014/2015L - Fakultet specjalnościowy - Kontrowersje wokół zaburzeń zachowania 06-PE-REW-S1-28:
Ćwiczenia (grupa 1)
2014/2015L - Profilaktyka i komunikacja społeczna osób niepełnosprawnych 06-PE-REW-N2-15.1:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2014/2015L - Profilaktyka i komunikacja społeczna osób niepełnosprawnych 06-PE-REW-S2-15:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2015/2016L - Fakultet specjalnościowy - Kontrowersje wokół zaburzeń zachowania 06-PE-R-N1-23:
Ćwiczenia (grupa 1)
2015/2016L - Fakultet specjalnościowy - Kontrowersje wokół zaburzeń zachowania 06-PE-R-S1-22.1:
Ćwiczenia (grupa 1)
2015/2016L - Fakultet specjalnościowy - Kontrowersje wokół zaburzeń zachowania. 06-PE-EWP-N1-39.11:
Ćwiczenia (grupa 1)
2015/2016L - Fakultet specjalnościowy - Kontrowersje wokół zaburzeń zachowania. 06-PE-EWP-S1-39.13:
Ćwiczenia (grupa 1)
2015/2016L - Fakultet specjalnościowy - Resocjalizacja w placówkach penitencjarnych. 06-PE-R-N1-23.7:
Ćwiczenia (grupa 1)
2015/2016L - Fakultet specjalnościowy - Resocjalizacja w placówkach penitencjarnych. 06-PE-R-S1-22.8:
Ćwiczenia (grupa 1)
2015/2016L - Profilaktyka i komunikacja społeczna osób niepełnosprawnych 06-PE-REW-S2-15:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2015/2016L - Zaburzenia zachowania dzieci i młodzieży 06P-KO-NP-ZZ:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2016/2017Z - Psychospołeczna charakterystyka niepełnosprawności intelektualnej 06-PC-S1-32:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2016/2017Z - Zaburzenia zachowania dzieci i młodzieży 06-PE-REW-S2-02:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2016/2017Z - Zaburzenia zachowania dzieci i młodzieży 06P-KO-NP-ZZ:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2016/2017L - Elementy pedagogiki resocjalizacyjnej 06-PC-S1-26:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2016/2017L - Fakultet - Resocjalizacja w placówkach penitencjarnych 06-PC-S1-53.7:
Ćwiczenia (grupa 1)
2016/2017L - Fakultet specjalnościowy - Kontrowersje wokół zaburzeń zachowania 06-PE-R-N1-23:
Ćwiczenia (grupa 1)
2016/2017L - Fakultet specjalnościowy - Kontrowersje wokół zaburzeń zachowania 06-PE-R-S1-22.1:
Ćwiczenia (grupa 1)
2016/2017L - Fakultet specjalnościowy - Kontrowersje wokół zaburzeń zachowania. 06-PE-EWP-N1-39.11:
Ćwiczenia (grupa 1)
2016/2017L - Fakultet specjalnościowy - Kontrowersje wokół zaburzeń zachowania. 06-PE-EWP-S1-39.13:
Ćwiczenia (grupa 1)
2016/2017L - Fakultet specjalnościowy - Resocjalizacja w placówkach penitencjarnych 06-PE-OP-S1-22.18:
Ćwiczenia (grupa 1)
2016/2017L - Moduł do wyboru II - Profilaktyka i terapia trudności wychowawczych uczniów niepełnosprawnych intelektualnie 06-PC-S1-57:
Ćwiczenia (grupa 1)
2016/2017L - Zaburzenia zachowania dzieci i młodzieży 06P-KO-NP-ZZ:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2017/2018Z - Moduł do wyboru I - Podstawy psychomotoryki 06-PC-S1-56:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2017/2018Z - Psychospołeczna charakterystyka niepełnosprawności intelektualnej 06-PC-S1-32:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2017/2018Z - Zaburzenia zachowania dzieci i młodzieży 06-PE-REW-S2-02:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2017/2018Z - Zaburzenia zachowania dzieci i młodzieży 06P-KO-NP-ZZ:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2017/2018L - Fakultet specjalnościowy - Kontrowersje wokół zaburzeń zachowania (interpretacje pedagogiczne) 06-PE-EWP-S1-39.28:
Ćwiczenia (grupa 1)
2017/2018L - Fakultet specjalnościowy - Kontrowersje wokół zaburzeń zachowania (interpretacje pedagogiczne) 06-PE-RT-S1-31.1:
Ćwiczenia (grupa 1)
2017/2018L - Podstawy psychomotoryki 06-PC-S1-49:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3)
2017/2018L - Zaburzenia zachowania dzieci i młodzieży 06P-KO-NP-ZZ:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2018/2019Z - Moduł do wyboru I - Podstawy psychomotoryki 06-PC-S1-56:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2018/2019Z - Psychospołeczna charakterystyka niepełnosprawności intelektualnej 06-PC-S1-32:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2018/2019Z - Zaburzenia zachowania dzieci i młodzieży 06-PE-REW-S2-02:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2018/2019L - Fakultet specjalnościowy - Kontrowersje wokół zaburzeń zachowania (interpretacje pedagogiczne) 06-PE-EWP-S1-39.28:
Ćwiczenia (grupa 1)
2018/2019L - Fakultet specjalnościowy - Kontrowersje wokół zaburzeń zachowania (interpretacje pedagogiczne) 06-PE-RT-S1-31.1:
Ćwiczenia (grupa 1)
2019/2020Z - Moduł do wyboru I - Podstawy psychomotoryki 06-PC-S1-56:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2019/2020Z - OGÓLNE PRZYGOTOWANIE PEDAGOGICZNE 0301-MT-S1-12-OPPE:
Konwersatorium (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2019/2020Z - Psychospołeczna charakterystyka niepełnosprawności intelektualnej 06-PC-S1-32:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2019/2020Z - Psychospołeczna charakterystyka niepełnosprawnych intelektualnie 06-PC-N1-PSpołCHNI:
Ćwiczenia (grupa 1)
2019/2020Z - Wsparcie społeczne rodziny z dzieckiem z niepełnosprawnością W3-PE-REW-S2-WSPSPOŁ:
Wykład (grupa 1)
2019/2020Z - Zaburzenia zachowania dzieci i młodzieży W3-PE-REW-S2-ZABZACH:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2019/2020L - Fakultet specjalnościowy - Kontrowersje wokół zaburzeń zachowania 06-PE-OP-S1-22.43:
Ćwiczenia (grupa 1)
2019/2020L - Fakultet specjalnościowy - Kontrowersje wokół zaburzeń zachowania 06-PE-RT-S1-37.20:
Ćwiczenia (grupa 1)
2019/2020L - Fakultet specjalnościowy - Kontrowersje wokół zaburzeń zachowania (interpretacje pedagogiczne) 06-PE-EWP-S1-39.28:
Ćwiczenia (grupa 1)
2019/2020L - Poradnictwo i wsparcie dla osób niepełnosprawnych intelektualnie 06-PC-S1-46:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Wykład (grupa 1)
2020/2021Z - Wsparcie społeczne rodziny z dzieckiem z niepełnosprawnością W3-PE-REW-N2-WSR:
Wykład (grupa 1)
2020/2021Z - Wsparcie społeczne rodziny z dzieckiem z niepełnosprawnością W3-PE-REW-S2-WSPSPOŁ:
Wykład (grupa 1)
2020/2021Z - Zaburzenia zachowania dzieci i młodzieży W3-PE-REW-N2-ZABZACH:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2020/2021Z - Zaburzenia zachowania dzieci i młodzieży W3-PE-REW-S2-ZABZACH:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2020/2021L - Fakultet specjalnościowy - Kontrowersje wokół zaburzeń zachowania 06-PE-OP-S1-22.43:
Ćwiczenia (grupa 1)
2020/2021L - Fakultet specjalnościowy - Kontrowersje wokół zaburzeń zachowania 06-PE-RT-N1-KZZ:
Ćwiczenia (grupa 1)
2020/2021L - Fakultet specjalnościowy - Kontrowersje wokół zaburzeń zachowania (interpretacje pedagogiczne) 06-PE-EWP-S1-39.28:
Ćwiczenia (grupa 1)
2020/2021L - Fakultet specjalnościowy - Kontrowersje wokół zaburzeń zachowania (interpretacje pedagogiczne) 06-PE-RT-S1-31.1:
Ćwiczenia (grupa 1)
2020/2021L - Fakultet specjalnościowy - Kontrowersje wokół zaburzeń zachowania. 06-PE-EWP-N1-39.11:
Ćwiczenia (grupa 1)
2020/2021L - PODSTAWY PEDAGOGIKI DLA NAUCZYCIELI I W4-MT-S1-19-PPEDI:
Konwersatorium (grupa 1), Konwersatorium (grupa 2), Wykład (grupa 1)
2020/2021L - Poradnictwo i wsparcie dla osób niepełnosprawnych intelektualnie 06-PC-S1-46:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Wykład (grupa 1)
2020/2021L - Poradnictwo i wsparcie dla osób z niepełnosprawnością intelektualną 06-PC-N1-PiWdOzNI:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2020/2021L - Przedmiot fakultatywny G- Kontrowersje wokół zaburzeń zachowania W3-PE-MJN-PPIW-13:
Ćwiczenia (grupa 1)
2020/2021L - Przedmiot fakultatywny G- Kontrowersje wokół zaburzeń zachowania W3-PE-MJS-PPiW-FAK7:
Ćwiczenia (grupa 1)
2020/2021L - Warsztaty pisania prac dyplomowych W3-PE-EWP-N2-WPPD:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3), Wykład (grupa 1)
2020/2021L - Warsztaty pisania prac dyplomowych W3-PE-EWP-S2-WPPD:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Wykład (grupa 1)
2021/2022Z - Fakultet 3- Refleksje pedagogiczne w głównych trendach społecznych XXI wieku W3-PE-EWP1-N2-FAK13:
Ćwiczenia (grupa 1)
2021/2022Z - Fakultet 3- Refleksje pedagogiczne w głównych trendach społecznych XXI wieku W3-PE-EWP1-S2-FAK11:
Ćwiczenia (grupa 1)
2021/2022Z - Fakultet- Kontrowersje wokół zaburzeń zachowania W3-PE-OWITP2-N1-FAK9:
Ćwiczenia (grupa 1)
2021/2022Z - Fakultet- Kontrowersje wokół zaburzeń zachowania W3-PE-RT2-N1-FAK2:
Ćwiczenia (grupa 1)
2021/2022Z - Kompetencje komunikacyjne pedagoga W3-PE-OWITP5-S1-2:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2021/2022Z - Wsparcie społeczne rodziny z dzieckiem z niepełnosprawnością W3-PE-REW-S2-WSPSPOŁ:
Wykład (grupa 1)
2021/2022Z - Zaburzenia zachowania dzieci i młodzieży W3-PE-REW-S2-ZABZACH:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Wykład (grupa 1)
2021/2022L - PODSTAWY PEDAGOGIKI DLA NAUCZYCIELI I W4-MT-S1-19-PPEDI:
Konwersatorium (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2021/2022L - Terapia w pedagogice specjalnej W3-PC-MJS-PS3-14:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2021/2022L - Warsztaty pisania prac dyplomowych W3-PE-EWP-N2-WPPD:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Wykład (grupa 1)
2021/2022L - Warsztaty pisania prac dyplomowych W3-PE-EWP-S2-WPPD:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3), Wykład (grupa 1)
2022/2023Z - Fakultet- Kontrowersje wokół zaburzeń zachowania W3-PE-OWITP2-S1-FAK6:
Ćwiczenia (grupa 1)
2022/2023Z - Kompetencje komunikacyjne pedagoga W3-PE-OWITP5-S1-2:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2022/2023Z - Programy wychowawcze i profilaktyczne w edukacji W3-PC-MJS-PS4-3:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2022/2023L - PODSTAWY PEDAGOGIKI DLA NAUCZYCIELI W4-MT-S1-22-PPED:
Konwersatorium (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2022/2023L - Pedagogika specjalna W3-PE-OG-S1-PSpec:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3)
2022/2023L - Podstawy pedagogiki osób z niepełnosprawnością intelektualną W3-PC-MJS-PPOzNI:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2022/2023L - Terapia w pedagogice specjalnej W3-PC-MJS-PS3-14:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2022/2023L - Wprowadzenie do pedagogiki specjalnej W3-PC-MJS-WdPS:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2023/2024Z - Kompetencje komunikacyjne pedagoga W3-PE-OWITP5-S1-2:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2023/2024Z - Pedagogika specjalna W3-PE-MJS3-PPIW-6:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3), Wykład (grupa 1)
2023/2024Z - Programy wychowawcze i profilaktyczne w edukacji W3-PC-MJS-PS4-3:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2023/2024Z - Zagrożenia i patologie społeczne W3-PC-MJS-PS5-5:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2023/2024L - Podstawy pedagogiki osób z niepełnosprawnością intelektualną W3-PC-I-MJS-PS-1.14:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2023/2024L - Społeczne i kulturowe aspekty niepełnosprawności intelektualnej W3-PC-MJS-PS5-22:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2023/2024L - Terapia w pedagogice specjalnej W3-PC-MJS-PS3-14:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)